2013年4月28日 星期日

小三寫信兇大婆 300警妻人人自危

http://hk.apple.nextmedia.com/news/first/20130428/18242768


住客陳Sir向記者展示信件,指事件影響300個警察家庭。

【本 報訊】一封小三給大婆的信,上周三(24日)開始,突然塞爆屯門湖康警察宿舍其中兩幢大廈共300多戶信箱,引發軒然大波,除了兩幢大廈的警妻人心惶惶, 懷疑是否丈夫有外遇,風波更蔓延至屯門、青山等警署,有居民感到被滋擾,向「湖康警察宿舍居民協會」求助,亦有不堪被誤會出軌的警員,準備往警署備案。
記者:關震海 黃學潤

「你有冇收到嗰封信啊?」近日屯門湖康警察宿舍住戶,都在談論一封「小三寄給大婆的信」。

該信件在上周三起,陸續寄到該宿舍一座和二座共300多個信箱,住在上址的陳Sir向記者表示:「插滿晒信箱,個個都收到!」


恐夫化名阿傑拈花惹草


涉事宿舍住客紛猜測誰是事件男主角。

這封長約1,700字的信中,提到出軌警員叫「阿傑」,而兩座大廈內有多名叫阿傑的警員,有人急急向同袍澄清,亦有警妻擔心丈夫化名阿傑,在外拈花惹草,惹來「誰是阿傑」疑雲。

根據住戶提供給記者的這封小三「告白信」,劈頭第一句就是「妳老公已經唔要妳,佢同得第二個女人一齊,妳都好清楚佢唔會返轉頭啦」。

之後,該小三又化身「說客」,「每個女人一結婚都當屋企就係所有,妳以為搵到個好男人,同佢結婚生小朋友,甘願放棄所有俾佢睇唔起,留喺屋企做黃面婆照顧小朋友,但佢最後選擇唔要妳,妳咁都唔放棄個家,正(證)明妳係一個好女人好媽媽」。

為了要勸退大婆,該小三不斷數臭涉事出軌警員,「佢可以連小朋友都唔理,屋企都唔要,背住妳去偷食,呢個好人有限,好多男人玩完都識返屋企,但佢玩到放棄家庭拋妻棄女,婚姻都可以背叛出賣」。


其 後,她又在文中向大婆教路,如何「做女人」,「男人永遠唔知女人青春有幾寶貴,佢唔會珍惜妳為佢做過嘅野(嘢),唔會記得妳地(哋)一齊涯(捱)一齊開心 嘅日子」、「所以妳日後學下(吓)我,要溫柔體貼知情識趣,明知道嘅野(嘢)都扮唔知,唔好俾佢覺得妳煩」、「女人唔好做一個俾男人玩完就掉嘅玩具,做女 人對家庭不離不棄係好,不過唔係對忘本冇良心嘅人」。


恫嚇公開正室姓名相片


事件傳至青山警署,警員擔心影響形象。

信中亦出現恫嚇語句,「而(𠵱)家我寄信去妳兩棟(幢)樓,只有妳睇得明,但要我再寄的話,會有埋妳張相同佢個名」、「遲d(啲)有咩發生嘅時候,唔好怪我冇提醒過妳」。最後她還以「最近我已睇清呢個人冇得救,妳好快會知道我是好意」作結。

據了解,有警察宿舍居民感到被滋擾,已經向「湖康警察宿舍居民協會」求助,更有多個家庭準備到附近的青山警署備案。

警方昨晚回覆記者查詢時表示,未收到有人就有關事件報案。

大律師陸偉雄表示,信件的措辭有某程度的恐嚇成份,若寄件人真的再披露事主的相片和個人資料,更可能涉及誹謗和違反私隱條例等罪名。

根據法例,刑事恐嚇罪最高可被判監禁五年,而違反私隱條例,最高可被判處罰款50,000元及監禁兩年。

至於誹謗罪,受害人可以循民事根據自己量化的損失,向誹謗者追討,最後由法庭作裁決。


小三給大婆的信(節錄)

妳 老公已經唔要妳,佢同得第二個女人一齊,妳都好清楚佢唔會返轉頭啦,我都好同情妳,覺得妳好慘……男人就係咁賤……佢可以連小朋友都唔理,屋企都唔要,背 住妳去偷食,呢個好人有限,好多男人玩完都識返屋企,但佢玩到放棄家庭拋妻棄女……所以妳日後學下(吓)我,要溫柔體貼知情識趣,明知道嘅野(嘢)都扮唔 知,唔好俾佢覺得妳煩……妳唔好同佢講或同其他人講我搵妳,冇人知我係邊個,就算妳拎俾佢睇,佢更加唔會覺得我寫得出咁嘅野(嘢)……而(𠵱)家我寄信 去妳兩棟(幢)樓,只有妳睇得明,但要我再寄的話,會有埋妳張相同佢個名,到時個個知妳老公唔要妳,妳重(仲)厚面皮唔肯走,冇面嗰個係妳……我同阿傑嘅 關係唔係妳諗到咁初步,佢諗唔到我會做咁多野(嘢)咁對佢,我冇咩顧慮可以慢慢玩……妳其實好利(厲)害,個男人咁對妳,妳重(仲)可以咁堅強咁有耐心照 顧小朋友,如果我係妳做唔到,聽我講對佢死心啦,遲d(啲)有咩發生嘅時候,唔好怪我冇提醒過妳,我都唔知點解會俾佢氹(𠱁)到,佢平時喺出面幾識做 人,對人幾好幾識講說話,咪都係一個賤男……佢知道自己後生可以搵個更好,唔想再要一個咩都唔識,為佢生小朋友搞到走晒樣嘅黃面婆,所以冇我阿傑都唔會要 妳……最近我已睇清呢個人冇得救,妳好快會知道我是好意。

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130428/18242770

無辜者不滿打擊警聲譽

【本報訊】一封「小三給大婆的信」,令原本平靜的屯門湖康警察宿舍,成為警隊中人的熱話。住在湖康警察宿舍一座的陳Sir向記者表示,他於上周三收到該封信件時,發現一座及二座共300多個單位的信箱,均插滿一式一樣的信件。

事 件很快在社區內瘋傳,消息更蔓延至隔鄰的青山警署。陳Sir表示,過去兩天收到不少同袍的電話。據他所知,住在該宿舍、名字同樣有「傑」字的警員,全部變 成小三事件的「嫌疑犯」,而且人人自危。「佢哋個個俾老婆同屋企人問,係咪有出去搞搞震?」更有警員要透過WhatsApp澄清:「我真係唔係信中嗰個阿 傑啊!」

「啲人唔知點睇我哋」
不少同袍更埋怨該小三的所作所為無聊,不但為多個家庭帶來影響,更令不少警妻成為驚弓之鳥,不斷查問丈夫有否出軌。

而最令他們不滿的,就是影響警隊形象,有警員表示:「搞到出面啲人唔知點睇我哋,打擊警隊聲譽。」

記者往湖康警察宿舍,僅僅停留在大廈大堂五分鐘,已經有多位警妻在大堂內議論紛紛,互相詢問:「有冇收到嗰封信呀?」有居民希望盡快找出信中男主角,以免無辜者受牽連。


http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130428/18242771

第三者擬逼男人做決定
【特稿】
向晴軒婚外情問題督導主任郭志英聽過記者轉述信件內容後表示,事件中的男主角可能周旋於兩個女人中,卻未有作出決定,令第三者忍無可忍下作出「非理性一擊」,「好明顯佢寄晒畀咁多戶,係想爆出來,令件事曝光,逼個男人做決定。」

對於信中寫道:「我唔會畀佢咁開心,佢要扮好人開唔到口,就等我來幫佢做」。郭志英認為,第三者出此下策的目的,是要強迫站在十字路口的男主角作出抉擇,可見第三者在無計可施情況下「博一博」,但不一定取勝。


處理失當恐釀暴力事件

郭志英提醒當事人,要小心處理事件,一定要坦白與太太商討,否則事件處理失當,隨時會演變成悲劇。郭志英又指,過往亦有不少桃色糾紛,最終變成暴力事件。

她建議作為妻子的,最好暫時搬離一下住所,出入要小心。

香港心理衞生會執行委員黎守信醫生表示,在一般的三角關係中,當太太或第三者得知有對方的存在後,她們多數會出現情緒低落、憤怒,或要尋求宣洩情緒的方法。

黎守信認為,當婚姻亮起紅燈時,夫婦應坦承相對,最好尋求社工或輔導員介入,以免影響下一代。
《蘋果》記者

沒有留言:

張貼留言