2013年5月21日 星期二

專題:非洲猛男 港女like爆

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130521/18266877


Chidi(左)用真心終把Kristy打動,抱得美人歸。

目 前有不少非洲裔人士聚居香港,其中元朗更是主要地區。當港人仍對他們抱有歧視眼光時,非洲人卻出奇不意喜歡追求港女。下嫁非洲人的港女也非「籮底橙」,當 中有靚女,也有高學歷,也有十級鋼琴師。非洲人有甚麼好得過港男?這些港女都異口同聲表示,喜歡他們有港男最欠缺的誠實和器量,而且重視家庭。非洲人身體 是否壯如雄馬?她們答得更妙,只要喜歡你,自然強勁。 記者:謝志輝 攝影:劉啟文

民間組織融樂會發現,香港有1,000名非洲尼日利亞裔居民,當中有300人與港人結婚,不少聚居元朗橫台山一帶,因此當地稱為小尼日利亞。部份非洲人已習慣香港生活,更操得一口流利的廣東話,與本地人溝通絕無問題,甚至締結婚盟。

現時「非洲家嫂」質素越來越高,有教育學院女生、社會福利署OL、保險員、十級鋼琴師,Camy及Kristy兩名港女的另一半便是尼日利亞人,她們說非洲人有三大優點,勤力、顧家、有責任感。

今年廿多歲的Kristy,經朋友介紹結識丈夫Chidi,原本居住市區的她,嫁夫隨夫遷到橫台山。她自言對外國人從不抗佢,之前幾個男友也是來自巴基斯坦等國家,但直至遇上Chidi,才找到一生最愛,「直到我認識佢,覺得佢係好可靠,拍拖兩年就結婚」。

她指非洲人家庭觀念重,初相識便會介紹家裏有多少人,相反香港人不會透露太多家庭狀況,比較保護自己。「佢哋戒心冇咁重,唔會隱瞞你,香港男仔冇呢方面風度」。

丈 夫Chidi從事汽車買賣,情人眼裏出西施,大讚Kristy靚女:「覺得太太好靚,係我目標對象,有一見鍾情感覺!」除了向她發動攻勢,Chidi也打 外母戰術,Kristy憶述:「拍拖一年期間,佢成日話想見下我屋企人,我同家人溝通後,第一次約媽咪同佢出外飲茶,媽咪當時即表態不反對,話最重要我自 己喜歡就可以。」

細心也是她愛上對方的原因,回想有日天寒地凍,與丈夫逛街,突然被他拉入店舖試衫,「佢突然攞起一件皮草背心叫我試,再 睇價錢先知道要2,000幾蚊,佢諗都冇諗就攞錢買畀我!佢地亦好識得製造快樂,有時見我放咗工木口木面,佢會過嚟講笑話,甚至整蠱你,目的就係要𠱁你 笑」!


夫妻生活與其他港人無異,平時到超市一起買菜。


Camy(左)現在從老公身上學得一手好非洲菜。


每次到酒樓點菜,就是老公學廣東話的好地方。


錫老婆 收入全數上繳
另一港女Camy年過50,嫁了個非洲丈夫Akunne,身邊不少朋友也是「非洲家嫂」,她也大讚黑人體貼,「有一次其中一個非洲人問我:『我想買個手袋畀老婆,可唔可以帶我去買啲女人嘢,我老婆見到會好開心!』佢哋通常都好錫老婆,又唔會偷食」。

就連更換燈泡等小事,丈夫都不用妻子操勞。這份真心經得起金錢考驗,Akunne每月收入全數交給Camy處理,「我鍾意買乜嘢就買乜嘢,我要錢佢就畀我!」非洲男人身上沒有多餘錢,難怪不會偷食,「就算外面有女人,都係玩多,使唔到佢幾多錢!」


與附近街坊關系很好,Chidi(右二)還被老闆笑稱似歌星。


Chidi(右)最喜愛跟妻子品嚐街頭小食。

可 憐他們一片真誠,卻改變不了歧視的目光,有次陪同一名帶着一大叠美金的非洲朋友去買魚,夥計提醒檔主:「唔好理佢哋,呢啲人冇錢買嘢㗎!」Camy慨嘆: 「好彩佢唔識聽,如果唔係一定發生爭拗。」她為了讓更多元朗人認識非洲人,成立了香港非洲人協會,「可能新聞成日講非洲經濟差同混亂,但又冇提及係邊一個 國家,搞到所有非洲人都被歧視。而香港人對非洲人第一個感覺就係好得人驚、高大、惡死,其實都係誤解」。

Kristy對於歧視目光倒看得 開,「接受唔到係佢哋比較膚淺,唔係我嘅問題」。她大談香港人、非洲人之別:「香港人同外國人最大分別係比較小氣,做唔到佢哋嘅要求會好介意,但外國人話 你兩句就無咗件事,唔會放喺心上,就算好大件事都會原諒你。」有些事卻不可饒恕,Camy指非洲男人最討厭自己妻子抽煙、吸毒、偷竊,「喺佢哋國家食煙嘅 女人,多數都係妓女」。

據聞非洲人極具「男人味」,Camy承認他們在戶外工作時體味濃烈,但洗澡後氣味盡除。她又解釋,非洲人的性能力跟香港人差不多,「老公年輕,強壯都好正常,而且強唔強都要視乎個男人鍾唔鍾意你,鍾意一定強」!

但非洲人普遍沒有時間觀念,卻千真萬確,「非洲人最大缺點就係例遲,以前都會要佢哋改,但冇幾耐又變番原樣,𠵱家已經放棄了」。


Chidi(右)及Kristy(中)兩人的幸福已全放在臉上。


橫台山已成為非洲人聚腳之地,更成立非洲人協會。

你想爆?幫你爆!

熱線電話:29907225
Bom@sharpdaily.com.hk
WhatsApp:91314511

沒有留言:

張貼留言