2013年5月23日 星期四

公屋戶遭鎖閘淋油掛死雞

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130523/18268871


警員接報封鎖涉事單位調查。

【牛池灣】
【本報訊】坪石邨一單位昨日遭人淋紅油及鎖鐵閘毀壞,又於門外掛死雞兼撒溪錢,由於單位無人,街坊事後通知管理處代為報警。據悉該單位兩、三日前均曾有警員上門,未知是否別有內情。

現場為坪石邨翠石樓15樓一單位,街坊指戶主為一對年約80及50餘歲的母子,但與兩人並不稔熟,近日亦未察覺有可疑人物出入,「呢排冇話見到有咩特別人喎!只係間中有啲𡃁仔喺後樓梯唔知做乜!」但有鄰居聲稱本周日、一晚均曾有警員往涉事單位調查,惟不清楚內情。

昨日下午,有街坊途經上址單位時,赫見其閘門遭人淋紅油及用鐵鏈鎖住,門外更掛着一隻倒吊死雞,地面滿佈溪錢,由於單位無人應門,街坊其後通知管理處了解,至晚上8時許決定報警處理,警方正聯絡戶主了解事件,暫時無人被捕。

沒有留言:

張貼留言