2013年5月14日 星期二

80後結他少女拼命流浪去

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130514/18259530

按此在新窗口浏览图片
Belle帶着結他走遍歐洲及中東等13個國家

「喊即係我輸得更加徹底,我唔喊!」梁玉玲(Belle)鼓起一般香港女生欠缺的勇氣,只帶一把木結他及一支葫蘆絲作伴,獨自遊走歐洲及中東等13個國家。沿途遇上瘋狂沙發接待人,甚至持槍匪徒,但她從沒流過一滴淚。

25歲的Belle,兩年前中大社會學畢業後,拿着苦幹半年儲下來的五萬元,沒問家人拿一毛錢,決定出走四個半月。為省錢,當上沙發客,睡過9個陌生男人家,幸而爆笑經歷較危險多。

「因 為沙發接待人去過以色列,所以show畀我睇耶路撒冷嘅相,越坐越埋,跟住搭住我膊頭,然後用好特別嘅語氣同聲線去問我『Do you want a massage?』(你想按摩嗎?)哈哈哈!」Belle的眼睛立即瞇成一線,爽朗大笑着,以笑容化解一次「危機」,翌日就逃離到另一個沙發了。

豈料另一張沙發,又遇上另一位怪人:「佢平時好nice,但我瞓覺時,就會聽到間屋裡面有『呯呯』聲,喺深夜佢會丟好多玻璃樽,丟好多唔同類型嘅垃圾出嚟。我走去問其他沙發客點解會有聲,其他女仔話『I think he is crazy』(我估他有點失常)。」

按此在新窗口浏览图片
睡在9個陌生男人的沙發

按此在新窗口浏览图片
將經歷帶回香港辦音樂劇

縱 使「膽生毛」,但畢竟女生一名,總有膽小的時候。人生首次去中東,獨自於約旦落腳,豈料:「我住嘅旅館,有一日我買飯盒返去食,一坐低,點知有嘢頂着我, 原來我坐咗落支手槍度,我即刻彈起身。同枱嘅一班人,我唔知係咪匪徒,個個都有槍架。」這班人更邀請Belle共進午餐,登時冷汗直流的她,最終有驚無 險。「我會形容自己係一個好幸運嘅人,勇敢同魯莽我都有,同埋令人好擔心,但係次次都無事。」

「You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one」(你可能說我在追夢者,但我不是唯一一個) John Lennon的《Imagine》,是Belle最常自彈自唱的歌曲之一,歌詞正正是她的寫照。

曾踏遍多國,木結他總陪伴左右,每當遇上厲害的音樂人,更會即興「jam歌」:「其實帶住樂器去,通常唔係我主動搵人,而係佢地搵我一齊黎玩。」人在異地,別人彈奏,她就哼歌,雖然有時不懂當地語言的歌詞,但亦足以動容:「通常令我心動嘅都係音樂人。」

Belle精通色士風、結他、鋼琴,但謙虛說自己不是音樂達人。回港後,籌辦了自編自導自演的舞台劇,也辦了小型分享會,一個個夢想都實現了,但她仍未滿足:「我已經下定決心,下次要踩單車流浪!」也許,這就是流浪者吧!記者彭麗芳

1 則留言: