2013年3月17日 星期日

八仙嶺火劫餘生 百次手術變鐵人 堅強衡仔為BB哭了

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130317/18198077
兩口子變成三人行,衡仔與妻子並不望子成龍。黃耀興攝
 
【本報訊】在17年前八仙嶺大火中嚴重燒傷及毀容的張潤衡(衡仔),曾接受超過百次手術,身心嚐盡苦頭,磨煉出精鋼般堅強的性格。多年沒流過眼淚的衡仔今 天哭了!只因他的孩子出生。只剩兩根指頭的他,無法為愛兒換片、掃風、沖涼,令他一度沮喪。愛妻一句:「唔緊要,你做唔到,我做!」讓他頓時釋懷。夫婦協 定,日後男主管教,女主生活起居。因為愛,火劫的傷痛不會延續下去。
記者:林賽香 


那一年,只得12歲的衡仔在大火中,六成皮膚燒傷,右眼失去視力,右耳只餘兩成聽力。憑着堅毅鬥志,走出陰霾,成為再生勇士和傑青,現時從事生命教育工作。
 

當年火災在2月發生,17年後的2月,他的兒子恩博出生了,讓今年29歲的衡仔踏入人生另一階段。經歷過苦難的衡仔,處事謹慎,榮升爸爸,對每個細節更一絲不苟。

妻子體諒互相補足

為免妻子作動送院時有閃失,在預產期前兩星期,他每天在不同時段由沙田住所駕車往聖德肋撒醫院以掌握路面情況。他入產房陪伴妻子分娩,恩博呱呱落地一刻, 他感動得想哭,「以前喊晒啲眼淚,咇唔出,淚水谷實喺雙眼」。 

衡仔說恩博樣子似足童年時的自己(圖)。受訪者提供圖片








 
 恩博出生那刻,衡仔感動得要哭。












恩博在2月22日出生,順產,樣子精靈可愛。衡仔拿着童年照片,一臉傲氣說:「佢個樣似足我,同我一樣好動,夜晚成日扭計,搞到我哋團團轉」。不過,一說 到身體傷殘難以照顧兒子,他頓時一沉,「我冇晒八隻指頭,手指唔靈活,連拎奶樽都跣手」。

衡仔透過苦練克服身體限制,但面對如豆腐般脆弱的兒子, 還是要投降,「嗰陣學車好難揸軚盤,咁每日練好多次,練到得為止,但𠵱家唔可以攞佢嚟『較飛』」。幸而得到妻子Rainbow的體諒,令衡仔減輕歉疚 感,「佢同我講,家庭唔係獨力經營,最重要係分工合作。一直我畀人強者形象,但人人都有弱點,一對夫婦要互相補足」。

正在教育學院修讀生命與價值 教育博士課程的衡仔,與朋友經營輔導中心,身為人生導師,深明父母教導子女的難處。他笑言已熟讀4歲前的兒童教育書籍,還準備寫自傳給恩博看,「要畀佢知 我面上嘅疤痕點嚟」。衡仔不擔心自己的樣貌會令兒子被朋友取笑,「我喺外國讀心理學,教授要我馴服一班小朋友,我一個月做到。睇人唔單係外表,而係內 心」。正如他也不是以樣貌奪取妻子芳心。記者問Rainbow為何選衡仔託付終身,她輕輕一句:「如果覺得佢唔好,都唔會嫁佢。」

此刻,記者明白,一個好丈夫,絕對不難做一個好爸爸。

沒有留言:

張貼留言