2014年5月6日 星期二

志願做生意 小六賣貼紙

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20140505/18709860

按此在新窗口浏览图片
Carmen(右)人生及創業路上,獲哥哥Ray(左)時刻守護提點。

【成功之道】
Carmen 從小目標明確,「我由細到大都想做老闆,我要有自己嘅一盤生意」。她的生意頭腦,早於小六時開始萌芽,當年擁有電腦者不多,Carmen用家中的打印機, 列印名字label,賣給同學,每張20元,對那些年的小學生而言,絕對是奢侈品,「啲同學見到label話好靚,我咪話『賣畀你吖!』」做成兩宗生意, 卻被老師逮個正着,弄得見家長收場,退錢之餘,還捱了一頓痛罵。談起童年瘀事,小妮子仍然略帶不忿,「家姐都話我蠢,賣還賣,唔好畀老師知吖嘛!」也許, 那時候,Carmen學會了,成功靠打拼,賺錢看時機。

Carmen年幼時家境清貧,住過鐵皮屋,一家人受盡親戚白眼,「親戚好鍾意同你比較,你個女做啲乜,我個女嘅男朋友做啲乜,啲好有錢嘅親戚,屋企好大好靚,原來做生意可以咁犀利」。她年紀輕輕已經深明成功首要爭氣的道理。

基層可跳出框框

從基層進身老闆,Carmen總算揚眉吐氣:「唔好以為,基層就永遠都只可以係基層,其實只係差個機會,就可以跳出個框框!」
《蘋果》記者

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20140505/18709868

哥哥當軍師 「好感激佢」

按此在新窗口浏览图片
如今事業有成,Carmen(中)與Ray(右)遺憾亡母未能一起分享。

【兄妹同心】
訪 問期間,Carmen多次提到哥哥王嘉源(Ray),「生意上係我嘅軍師,我好感激佢!」Ray的創業故事曾多次被傳媒報道,他會考捧蛋,從事電訊銷售中 介,輝煌時三個月賺150萬元,低潮時曾到夜總會當侍應,月賺8,500元。及至四年前,Ray以4,600元創立派傳單公司又成功翻身,目前每月盈利達 六位數字,員工多達300人;Ray人生如坐過山車,現時客戶包括水務署、九巴、美心、中石化、建設銀行等。「莫找藉口失敗,只找方法成功」乃Ray的座 右銘。

哥哥是Carmen的驕傲,也是恩人。哥哥的事業跌宕,讓Carmen心痛,卻又愛莫能助,「有段時間,我知佢事業低潮,但佢大男人唔會講,所以我決定早啲出嚟搵錢!」

身兼父職管接送

大男人的情緒不宣之於口,卻付於行動上,記者相約Carmen到鴨寮街拍攝,Ray駕車送妹妹到場後,便急急腳離開往見客,兄兼父職。

訪問後,Ray私下跟記者說:「雖然佢冇阿爸阿媽照顧,但我永遠都會係佢監護人,保護佢!」母親節將至,兄妹倆遺憾,不能跟亡母分享成功的一刻。
《蘋果》記者

沒有留言:

張貼留言