2014年5月20日 星期二

搞事分子2A入U 自資6萬元設工作室 大學生開餅店創業

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20140519/18724927

按此在新窗口浏览图片
Prima不甘活於框框:「我只係破格!」麥超億攝

【本 報訊】「大學生走去整餅?其實我係一個老細嚟㗎!」不甘平凡,總被定義為另類,這位甜品工作坊創辦人Prima,更應是異類。中學時代已是搞事分子,卻於 A-Level考獲兩條A入讀中大心理學系,畢業後卻跑去整甜品,日做12小時,「過程唔享受㗎,但真係好有滿足感」。
記者:潘婉玲

按此在新窗口浏览图片
Prima製作平安包形macaron擺檔。

「本 身想訪問前染綠色,但係無時間!」其實她的一頭粉紅色秀髮,已經足夠吸引記者視線。Prima取自Prima Donna,意謂「歌劇第一女主角」,小妮子於中六開始,兼讀演藝學院聲樂課程,大學開放日,參觀的是音樂系,無奈家境清貧,深知沒有本錢發音樂夢,誤打 誤撞入讀中文大學心理學系,她認為是人生一大憾事,「入學頭一個sem(學期),已經覺得oh my god!我錯晒!好鬼悶呀!」

自小 父母離異,Prima隨母親生活,中四開始便替名校生補習,「佢(媽媽)已經好辛苦,日頭返一份,夜晚返一份,唔expect(預期)你養佢,但你要搞掂 你自己!」大學一年級開始,一切開支皆自理,「大學有開支,要錢㗎,佢哋(同學)唔使撈,仲有人開車送返學」。同學仔享受校園生活,她卻滿腦子賺錢大計, 開始經營網絡、格仔舖生意,售賣閃石素材,最多曾月入六萬,結果做生意為主,讀書變成副業,「我覺得人生仲有好多嘢,唔係話讀書唔好,但manage(管 理)下格仔櫃,玩下eBay,仲學到多啲嘢!」

最愛歷史科,賺到的錢也花於周遊列國,兩年前一次巴黎之行,讓Prima迷上馬卡龍,瘋狂得上網鑽研食譜再改良,甜度減輕,「我想改變人哋嘅睇法,macaron唔一定係過甜!」

月光族變身慳妹

人 生,充滿做不完的選擇題,當同學仔畢業後,選擇平坦的康莊大道,Prima則選擇跟隨感覺走,人生第一次見工也落跑收場,「入到去呢個唔係我想要嘅地方, 填張form交都無交到,就拍籮柚走咗」。其後,到女星陳文媛(BoBo)的店舖工作兩個月,因多次請假替人補習被炒,「我真係唔適合打工」。自此她專注 網上生意,去年9月以$60,000開設工作室,製作馬卡龍、立體蛋糕,又開班授徒,旺季月入兩、三萬,淡季只有幾千,資金有限,裝潢自家設計,就連地板 也是網購回來,再自己逐塊鋪砌。

生活的壓力,總會把人的菱角磨平。才剛滿25歲的Prima,外觀依舊反叛如昔,但從前的月光族,卻已變身慳妹;曾經是脫韁的野馬,如今每天困於工作坊12小時以上,最後,她吐出一句肺腑之言,「態度決定一切!」

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20140519/18724932

隨心而行 不容人生留憾
按此在新窗口浏览图片
鏟走半邊頭髮,「個頭睇落細啲!」

【我行我素】
如脫韁野馬,卻冰雪聰明的Prima,中學讀名校香港真光書院,成績優異卻是訓導處常客,「我好鍾意帶支1.5升既水返去噴,哈哈!我件長衫都裂埋!」

上學須紮孖辮,她夠膽死電爆炸頭,「髮型師話好睇嘛,返學咪夾30個髮夾扯直佢!」

外人看她遊戲人間,骨子裏卻異常執着。會考前,晚晚玩至通宵達旦,母親擔心她放棄學業,弄得家嘈屋閉,結果Prima於家中閉關一星期溫書,會考獲廿六分。

工作坊開業後,媽媽每天到訪,以行動支持,「我同佢好似,會收埋自己情緒」。不久前,Prima一個立體蛋糕作品,於客人取走後不久倒塌,心血付諸流水,「我忍唔住喊左出黎,但要匿埋,唔想俾助手見到」。

後悔放棄讀音樂

於長輩眼中,Prima是異類,「我好多表姐做銀行,一比較我就好唔正常」。與父親鮮有聯絡,也懶得交代「我究竟點稱呼自己嘅職業」。性格大而化之,但開業絕非玩玩下,不容人生再留憾,「我好後悔當年無堅持讀音樂,?家我知,跟隨內心嘅聲音!」
《蘋果》記者

沒有留言:

張貼留言