2014年5月20日 星期二

屹立渣甸街34年 日賣450煲仔飯 茶記金藍湖 不敵貴租結業

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20140519/18724982

按此在新窗口浏览图片
金藍湖昨最後一日營業,提早關門。鄭大康攝

【本 報訊】再有老牌食肆不敵天價租金結業,銅鑼灣「平民食街」渣甸街繼去年有車仔麵店被貴租趕走後,屹立同一條街34年的「金藍湖茶餐廳」亦因大幅加租近七 成,店東無奈放棄多年心血,街坊無不惋惜。昨臨別秋波,茶餐廳提早關門,感情極深的老闆夥計晚膳歡度最後一夜,盼早日重覓新舖,再續賓主緣。
記者:劉漢權 鄭大康

金 藍湖茶餐廳位於渣甸街51號,面積850呎,最多能同時容納近半百食客,以煲仔飯及缽仔蒸飯著稱,曾日賣450個煲仔飯,是銅鑼灣其中一間歷史最悠久的食 肆。1980年,從事飲食業的溫順坤接手朋友經營的茶餐廳創業,一做逾30年,員工近20名。直至去年,溫順坤因鼻咽癌病逝,溫太全力打理,惜四個月前業 主一下子將租金由17.9萬元加至30萬元,令餐廳無法再經營。

按此在新窗口浏览图片
招牌菜缽仔蒸飯

按此在新窗口浏览图片
於金藍湖打工27年的主管劉先生(右)慨嘆百般滋味在心頭。

員工盼覓得舖位重開

於 金藍湖打工27年的主管劉先生慨嘆:「諗住同業主傾,最盡加兩成都仲可以做,不過拉鋸咗幾個月都唔肯減,頂唔住……」溫太無奈放棄多年心血,昨是金藍湖的 最後一天,門外放有一塊寫上「租金迫人,卅年老舖無奈結業,多謝各位賓客多年支持」的黑板,午市座無虛席,除了熟客,亦有大批自由行幫襯。

近20 名員工,不少均是工作十多廿年的老夥計,賓主感情深厚,本身營業時間朝7晚12的金藍湖,昨晚特意提早於9時關門,老闆員工外出晚膳歡聚,希望將來能再重 聚共事。劉主管稱:「好唔捨得,百般滋味在心頭,如果做得唔開心都唔會做咁多年啦,老闆都籌備緊搵其他舖開番,如果開得成我一定會返去做!」

工 作10年的女職員阿祖:「好唔捨得……真係好唔捨得,老細好有人情味好好人,今晚(昨晚)會一齊出去食飯,希望老細可以快啲搵到舖,重新嚟過啦!」廚工阿 華笑謂:「老闆去邊度咪跟去邊度囉!」跟隨媽媽吃蒸飯的小妹妹Katie亦十分不捨,她稱:「呢度啲蒸飯好好味㗎,我諗都搵唔番啲咁好食嘅地方喇!」

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20140519/18724984

銅鑼灣老牌食肆瀕絕迹
按此在新窗口浏览图片
屹立駱克道30年的富臨飯店於2012年被迫遷。資料圖片

【租金驚人】
銅鑼灣老牌食肆死於「租魔」手上已非朝夕之事,過去兩年區內已有近10間知名食肆不敵天價租金,被迫搬遷甚至結業。

只能往樓上或地庫發展

自2012年初開始,逾40年歷史的阿一鮑魚「富臨飯店」、「利苑粥麵專家」及價錢平民化的「南記粉麵」等食肆,相繼被加租至少一至兩倍,其中利苑由30萬元加至60萬元,全部因此於銅鑼灣絕迹。

區 內「平民食街」渣甸街亦無法倖免,食肆數目較高?期減近半,去年2月,扎根渣甸街36號近17年、以祖傳秘製魚蛋醬汁打響名堂的「如軒車仔麵」,800呎 舖位月租由12.6萬大幅加至20餘萬,令該街又再少了一間平民食店。香港置業助理營業董事簡元鎧稱,銅鑼灣區租金未見回落,地舖已被零售或藥房佔據,估 計將來地舖食肆會買少見少,只能往樓上或地庫發展。
《蘋果》記者

沒有留言:

張貼留言