2014年5月20日 星期二

生意失敗 80後街頭送mon貼

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20140519/18724936

按此在新窗口浏览图片
Magic免費貼膜,手工不錯,令街坊喜出望外。麥超億攝

【本報訊】「你好,送手機保護貼,免費幫你貼埋!」屯門街頭近日出現一名80後「貼膜達人」擺檔,他既要避過食環署人員驅趕,又要忍受途人質疑目光,但仍堅持「免費貼膜」,全因不甘生意失敗,待在家中做「廢青」,寧將貨尾贈街坊,為破碎創業夢畫上句號。

「入 貨都要錢、人工都要錢,點解佢要免費?」有街坊質疑送「免費保護貼」服務,甚至懷疑是騙手機陷阱。記者日前在檔口觀察,見先後有十多名街坊光顧,果然全部 不用付錢。原來檔主姓黎叫Magic,自本月9日起,開始「益街坊免費手機屏幕保護貼」行動,背後卻藏着一個破碎的創業夢。

2008年在 港專商科基礎文憑畢業的Magic,認為手機生意有可為,遂2011年投資10萬元與朋友合資開手機舖,惟一年後因管理不善結業。其後他做過多份散工,但 創業心不死,今年初在深圳入貨轉售手機屏幕貼,首次賺錢,心雄再入貨約3,000張,卻無人認購慘成倉底貨。

Magic曾向手機店平價促 銷,卻被壓價,「(手機貼)成本幾蚊一張,賣得一兩毫子」,他不甘賤賣:「掉晒佢?不如貼完收工當幫人」。他試過一天幫人貼了80張,現時已送出逾200 張,雖然等於「倒錢落海」,但卻贏到人情味。他稱有次幫客人貼完手機,對方翌日請他飲汽水,「?家諗起都好開心!」

獲客人轉介搵工

單 親家庭長大的Magic,現時27歲已娶妻,家中還有一名讀小六的弟弟要照顧。這次「益街坊」行動,家人亦不支持:「做乜免費幫人貼,又唔好好搵工。」惟 他堅決:「我幫街坊貼一張,佢可以慳一個快餐的錢,貼一百幾十張就已經幫人慳咗過千蚊。」好心有好報,他日前為一名寬頻促銷員貼膜,獲轉介面試,預計一個 月內送完後,重新做回上班族。

沒有留言:

張貼留言