2013年6月22日 星期六

求偶App點醒港女 筍盤難求

http://hk.apple.nextmedia.com/news/first/20130622/18308293

按此在新窗口浏览图片
利用「求偶大作戰」App,可以知道本港有異性符合自己擇偶的經濟條件。馬泉崇攝

【本報訊】乘着話題電視節目《求愛大作戰》之勢,有港男推出「求偶大作戰」App,初次約會者,如不便問對方「搵幾多」、但又急於評估對方是否「高收入筍盤」,這App或可派上用場。 
記者:盧勁業

這 個App前日上架,昨日已升到App Store免費排行榜第11位,顯示大受歡迎。使用者只須輸入某人的性別、年齡、教育程度、職業、工作和居住地點、上班交通工具等資料,程式便會自動推算 「目標人物」的評分,並為總評分定出四級評語:「算罷啦」、「不過不失」、「可以認真考慮」和「食得唔食,罪大惡極」。

以人口普查數據預測
此App 的兩位開發人之一杜振康(Leo)舉例說:一名32歲、大專畢業、在中西區居住和工作、每日坐的士上班的男會計師,「有六成機會拎3萬蚊人工以上,加埋年 齡仲後生,遇到呢類對象,有食唔食,罪大惡極」。不過,更重要的是按入「詳細」那頁,可估計對方的薪金水平,以及全港有多少同一「級數」的人;據試用者評 價,認為以行業計的薪金預測表現不俗。數據來自政府的2011年全港人口普查。

求偶App的另一位開發人、在金融界工作的博客「史兄」 說:「兩、三個月前,有個女仔講笑同我講,話佢做律師嘅家姐同姐夫成日講:「『搵男朋友一定要大學生、6萬蚊人工以上,仲要差唔多年紀,唔好搵阿叔;搵唔 到嘅話寧願單身仲好。』於是我搵方法話畀佢聽,要搵個咁嘅男仔係天方夜譚。」他隨即翻查人口普查資料,「全港同佢差唔多年紀嘅男仔(25至29歲),又有 份工嘅有成20萬人;不過大學畢業一個月搵六萬蚊嘅,全港得3,000幾個,佔20萬嘅1.6%。仲有呢3,000人係包括未婚同已婚嘅人」。最後他將統 計處的資料整理成Excel表,放上博客供網友試玩,大受歡迎。

坐的士返工多屬筍盤
按此在新窗口浏览图片
求偶App開發者之一Leo。

要 辨別「筍盤」,史兄分析資料後指,「最緊要係睇佢坐乜嘢交通工具返工,如果係坐的士,呢個人好大機會係『筍盤』」;其次是工作和居住地點,「喺新市鎮返工 比較細機會係有錢人;住中西區一帶,係有錢人嘅機會就比較高」。他表示,只要不介意年紀大,45歲以上大學畢業生,「有三至四成每月搵6萬蚊以上」。

但史兄補充:「要搵個人過世,薪金並非唯一指標。」兩情相悅,未必在乎經濟能力和年齡;但這App「可以畀你計吓自己值幾多分,亦俾你知道,要搵到你心目中對象係咪不切實際」。該App現只有iPhone適用的iOS版本,可在App Store下載。

史兄現年30多歲,10多年前開始寫Blog,主要撰寫男女關係及辦公室笑話,曾寫過一篇有關婚宴的〈人情計算機方程式〉被熱傳。同屬八十後年輕人的Leo,負責把史兄的Excel表變成App,Leo擁有程式開發公司,曾開發熱門的、供市民尋找廁所的「衝廁」App。

「求偶大作戰」評分類別
0-49分:算罷啦
50-64分:不過不失
65-79分:可以認真考慮
80分或以上:食得唔食 罪大惡極

資料來源:開發者

港男試玩

按此在新窗口浏览图片
40.6分 算罷啦

Ken(見習律師):
「都係唔準,唔止呢個人工,計少咗好多。」

按此在新窗口浏览图片
47分 算罷啦

Ben(中學教師):
「唔準,低估咗人工。」

按此在新窗口浏览图片
67分 可以認真考慮

Terence(資訊科技人員):
「我覺得都可以吖,但係如果多啲option揀會好啲。」

按此在新窗口浏览图片
69.1分 可以認真考慮

孫柏文(資訊及通訊業):
「我梗係值100分啦!呢個App唔係好準囉!」

按此在新窗口浏览图片
73分 可以認真考慮

Edward(中學教師):
「望落去都準嘅,可能年紀大嘅男仔有優勢。」

港女又試玩
按此在新窗口浏览图片
33.9分

林小姐(從事教育工作):
「會下載玩吓,有啲都幾準,同我男朋友既資料差唔多!」

按此在新窗口浏览图片
41分

黃小姐(學生):
「我覺得個App麻麻地準,都係半信半疑,當玩吓囉。」

按此在新窗口浏览图片
62.1分

張暖雅(模特兒):
「估唔到自己得62.1分,本來覺得自己幾獨特,應該有80分!」

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130622/18308295

分差越大越具參考價值
按此在新窗口浏览图片

【本報訊】利用求偶大作戰App來計出某人的整體評分,有學者認為「得啖笑」,但指如A君、B君得分相距甚遠,仍具參考價值。

該App的整體評分,包括三項準則:年齡、經濟能力及罕有程度,再以幾何平均數來釐定。開發人之一「史兄」解釋,評分標準是他對社會一般觀念的判斷,如30歲的女士被視為「中女」,同齡男士卻是「筍盤」;「罕有程度」則是按人口調查資料,計算出來,越罕有越高分。

學者評價:得啖笑

浸 大數學系教授趙崇諾指該App的整體評分只是「得啖笑」,指開發人釐定評分標準時,早已加入自己的主觀判斷,「有人覺得後生啲會好(高分)啲,又有人覺得 老啲較好,喜好嘅嘢無標準可言」,因此該App的結果不能套用到所有人身上。不過,趙也非完全否定該App,「如果一個人攞到20分,另一個攞到80分, 某程度係反映一啲道理嘅」;至於根據統計處資料計算出的罕有度,也具有參考作用。

沒有留言:

張貼留言