2013年6月30日 星期日

左派呃小商戶推7.1優惠 老店拒撐梁振英 索性當日休市

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130629/18316475


涉事燈飾店7.1當日不會張貼慶回歸優惠單張。

面 對港人7.1上街倒梁,建制派四出拉客找商戶在7.1當日推「三小時」購物優惠,甚至如寶藥黨死纏爛打,瞞騙小店「入局」提供着數,圖以小恩小惠打壓遊行 人數。但原來一些小店是「被優惠」,獲悉慶回歸優惠活動涉及撐梁振英政治目的後紛打退堂鼓。有老店不甘被「賣豬仔」淪為政治工具,怒撕優惠宣傳海報, 7.1當日更索性關門不營業,抵制建制派。
記者:林樂軒 蔡朗清

工商聯會聲稱號召150商戶推出慶回歸折扣優惠,並安排在當日下 午2時至5時7.1遊行期間舉行。所謂慶回歸優惠計劃,除早前被踢爆是假優惠,原來不少參加的商戶並非撐梁振英政府而加入,而是遭工商聯會賣豬仔。位於深 水埗的藝光圖章原子印務東主盧婆婆,昨向本報申訴「被優惠」經過。
盧婆婆在上址經營製圖章生意60多年,兩星期前,一名20多歲女子來到店前,表示為慶祝7.1回歸,要求圖章店當日給予巿民購物優惠。
盧婆婆說,一開始便拒絕對方,「點知個女仔死纏爛打,好似做quota咁,係咁叫我填表參加優惠計劃,話好簡單咋。俾佢係咁煩,最終答應咗。佢問我畀乜嘢優惠,我話優惠價70蚊做一個章,其實我一向賣開70蚊,佢完全冇核實。之後佢要我喺舖面貼張慶回歸海報」。
「好似俾人賣豬仔咁」

76歲的盧婆婆老馬有火說:「我唔知佢係乜嘢人,係乜嘢團體。呢幾日先知呢個活動背後有政治目的,我冇政治立場,𠵱家好似俾人賣豬仔咁,激到我即刻撕咗海報。再見到個女仔,我實鬧佢呃我。」餘怒未息的盧婆婆續表示:「7.1當日我索性關門唔做生意,去美孚打麻雀。」
同 區另一間「被優惠」的小店永昇燈飾布藝,負責人范小姐對本報說,半個月前有年輕女子到店舖,游說她填表格參加慶回歸優惠計劃,對方未有說明計劃的背景及內 容。她其後知道只在7月1日2時至5時遊行時段推行優惠,感覺有些奇怪,「𠵱家諗番起有被呃嘅感覺」。她說,7.1當日不會將慶回歸宣傳海報貼在店內, 因為不想一盤生意淪為政治工具,無辜遭巿民杯葛。
平日做街坊生意的李金華茶莊一向無參與政治活動,負責人稱有人跟他說參加慶回歸優惠活動可增加知 名度,「平時冇人同我做宣傳咪冇參加囉,話我哋做生意有政治考慮,我唔開心」。在優惠名單上的盈竣科技公司也改變初衷,負責人表示在商言商,參與計劃是想 藉工商聯會免費宣傳,後來知悉要付廣告費便退出。
7.1「被優惠」小商戶語錄

商戶:藝光圖章原子印務
語錄:俾人賣豬仔,7.1索性唔開門,去美孚打麻雀

商戶:永昇燈飾布藝
語錄:俾人呃咗,7.1唔敢貼慶回歸優惠海報

商戶:盈竣科技
語錄:想藉慶回歸免費宣傳,話要畀錢(廣告費)當然走啦,退出計劃

商戶:李金華茶莊
語錄:平時冇人同我做宣傳,咪參加囉;(外界)話我哋做生意有政治考慮,我唔開心

資料來源:上述商戶及《獨立媒體》


http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130629/18316481

良心糖水舖半價支持遊行

糖水舖老闆江梓維

【記 者姚國雄報道】保皇黨拉攏商戶,於民陣7.1遊行時段提供「騎呢」購物優惠「搶客」。有糖水舖老闆對保皇黨陰招「睇唔過眼」,決定以其人之道還治其人之 身,凡當日持遊行照人士在晚上6時至9時內惠顧,可獲半價優惠。30歲老闆江先生斥建制派用錢收買人心,做法「核突」,籲商舖聯手向遊行人士提供優惠,抗 衡保皇黨。

油麻地廟街「同記」糖水甜品專門店,上周貼出一張「7.1慶回歸,你精我都精」單張,表明7.1大遊行當日,「半價請你食甜品」。食客在當晚6至9時,只要持當日遊行照「幫襯」,便會享有糖水半價優惠,優惠包括堂食、外賣,售罄即止。
開業一年多的糖水舖,年僅30歲的江梓維是老闆之一。他不熱衷政治,未上過街、更從未在選舉中投票,但看到建制派以購物價惠「用錢撻人」,欲打擊7.1遊行人數,突然怒火中燒:「好明顯係想畀啲利益收買人心,達到政治目的。我覺得做法好核突。」

升級版「蛇齋餅糭」令他意難平,江梓維向拍檔建議向遊行人士提供優惠:「既然你遊行時提供優惠吖嘛,咁我就遊行完結時,向遊行人士提供優惠,其實呢件事係只係姿態,去抗衡呢班人,我相信唔會有人專登為咗我碗糖水去遊行;我只係覺得,如果覺得件事係啱嘅,咪去做囉。」


維護公義寧「蝕住做」

他坦言經營小店環境困難,每日生意額只是「打個和」,明白7.1若再提供半價優惠要「蝕住做」,但他更在乎是本身已不公平、不公義的香港,不應墮落至如內地般,一有利益便放下原則和尊嚴,寧去掃貨,不去遊行,呼籲其他商舖齊向遊行人士提供優惠。

倒梁呼聲熾熱,念社工出身的他也批評梁振英上場後,政府向相關團體輸送利益做法有增無減:「佢(梁)唔會認為自己有錯,佢施政唔係建基於想個社會公義、公平啲,唔係想幫弱勢社群,總之邊個順從佢嘅、邊個就有着數。」

沒有留言:

張貼留言