2013年12月19日 星期四

劉嘉玲講藍潔瑛:好擔心佢

http://hk.apple.nextmedia.com/enews/realtime/20131218/52006658

當年訓練班的優異生,靚絕五台山,但如今情況,令人擔心,舊同學劉嘉玲今日亦謂:「佢嘅狀況令我好擔憂,希望大家伸出援手幫佢。」(蘋果日報)

 劉嘉玲今晚現身置地廣場出席護膚品牌活動,自是被問及近日藍潔瑛近日嘅新聞。與藍潔瑛屬同期訓練班兼「九龍女」成員,當年亦曾合作不少,嘉玲表示未有睇報道,不予置評,仲反問記者:「咁你哋有冇訪問番佢?」又謂:「佢嘅狀況令我好擔憂,希望大家伸出援手幫佢。」

嘉玲表示同藍潔瑛已多年未有見面,佢話:「好耐之前聯絡,佢身體狀況唔太好。」那可曾試過勸佢?嘉玲無奈謂:「呢個任務交俾志偉,佢係高人,識用方法化解、入到佢(藍潔瑛)嘅世界。」

藍潔瑛雖然已退隱娛圈,但仍不時見報,嘉玲表示佢都係透過新聞先至知道其近況:「我哋係同期訓練班,佢係優異生,好靚女,見到佢咁樣,我都好難過。希望佢早日好番。」

嘉 玲又歎道:「我已經搵唔到佢(藍潔瑛),接近佢少少係志偉同苗僑偉,我都係由佢哋口中知道少少消息,唔係知太多,因為佢依家好似隱世咁。」



《大時代》玲姐與丁蟹



《蓋世豪俠》雪雁


與嘉玲、黎美嫻三美同台演出。


重看這張相片,更是令人不勝唏噓。

 嘉玲今日被問及藍潔瑛近況時,一臉憂色。(攝影:陳志嵐)

http://hk.apple.nextmedia.com/entertainment/art/20131219/18556919 

 嘉玲憂藍潔瑛 倡施援手

 
 嘉玲剛在內地度過生日周,昨晚一身Celine裙在港出席美容活動。
 
劉嘉玲與關之琳(之之)兩位大美人昨晚到中環置地廣場,出席護膚品牌活動,同場還有早前疑洩露之之與陳泰銘拍拖行蹤的楊小娟與夫婿呂良偉。

嘉 玲早前在內地慶祝48歲生日,她透露偉仔沒有相伴:「其實今年唔想搞派對,過兩年都搞大壽,不過啲朋友好有心,晚晚食飯都有蛋糕畀我切,都切咗十幾個,都 係食幾啖。偉仔就未有一齊慶祝,不過日日通電話,送花係基本動作。」

原本又叻又靚

跟嘉玲同期藝員訓練班的藍潔瑛近日有連串新聞,嘉玲說:「佢情況令我都幾擔憂,希望大家伸出援手幫佢,我好耐之前電話聯絡過佢,佢身體狀況唔係幾好。」問 到有否勸她,嘉玲說:「呢個責任交畀曾志偉,志偉係高人,識用乜嘢方法化解,入到佢世界。」

嘉玲續說:「同佢係同期,佢係優異生,好靚女,見佢唔開心,幾難過,希望佢早日好番,可以接近佢少少都係志偉同苗僑偉,喺佢哋口中知少少消息。」


 
 藍潔瑛 資料圖片

 之之保養得宜,更有意投資美容生意。

 
 楊小娟與呂良偉恩愛到場。

 之之做生招牌

 
 嘉玲(中)在內地工作不斷,日前在北京為皮具品牌MCM新店剪綵。
 
此外,之之透露有意做美容生意,她說:「𠵱家諗緊,都有興趣,如果投資都係揀一、兩種生意,冇嘢做冇世藝唔做嘢好悶,不過唔想拍戲,希望投資唔係咁多, 會自己做生招牌。」問她做生意有否向男友取經,她笑言沒有,提到二人何時有喜訊,她說:「暫時冇。」
採訪:林嘉慈
攝影:陳志嵐

沒有留言:

張貼留言