2013年11月16日 星期六

沒有開不了口 港女:答錯死梗

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20131115/18509520

即使男女間如何親密,面對另一半,也總會有心中很想問卻「開不了口」的時候。日本有網站做了一個調查,選出情侶10大開不了口的問題,結果第一位是「有考慮結婚嗎」。香港的情侶們,又有甚麼問題是開不了口?
記者:鄒倩婷 攝影:林寶益

動 記者在旺角做街訪,過半受訪者都表示兩人之間沒有甚麼不可以問,認為對方最重要是坦誠相對。至於認為有不能問的問題,包括「同我一齊係咪真係開心,有時佢 話開心都未必真係開心」、「有冇出過軌,因為事實可能會好難堪」、「真心鍾意我嗎,就算你答咗,都係唔信,咁不如唔好問」,亦有受訪者認為問問題前,心中 根本有指定答案,「你話有冇考慮結婚,如果你哋o依家一齊緊,你話冇考慮就死得啦」,旁邊的男朋友都笑著回應說,「都知道答乜嘢嘅」。

若立場倒轉,受訪者表示不希望對方問自己有多少存款,因為怕對方會罵自己「大使」;又介意對方問自己是否真心,認為有些事不用說出口;也怕對方問自己有否出軌,因為顯示對方不信任自己。

其實情侶間也常有話題禁忌,例如有受訪者認為,「財政方面應該獨立,有返自己私人空間」、「比較前度,唔想聽返以前嘅事,可能會有條刺」、「如果對方煩惱緊,可能會唔講住先,等佢煩完再問返」,其實所謂的禁忌,或許只是互相尊重,始終相處開心才能長久!

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20131115/18509521

拍拖工作hea又慢 港女貪上司夠charm

在動機與情緒雜誌(Motivation and Emotion)的研究發現,談戀愛的人在工作時特別不專心,有女士還指責:「最衰係男朋友!」香港的上班一族,工作時又會否心散?心散又與另一半有關嗎?
記者:鄒倩婷 攝影:林寶益

動 記者在旺角做街訪,約一半受訪者認為談戀愛會影響工作,「因為你有來有往,有就要覆架嘛,你唔覆可能又會畀人話做咩唔覆,尤其是而家WhatsApp有兩 個剔」、「有時掛住send嘢,反應可能會遲鈍咗少少,如果有urgent嘢做,可能會慢幾拍」,亦有受訪者認為不專心是源於自己懶散,認為如果有工作在 身,自己可以選擇不回覆訊息。

另外,英國最近有研究稱,八成受訪者都希望在辦公室找到伴侶,但超過7成女性都要求對方是上司。不過香港人 似乎相反,「如果分咗手咪好尷尬,要日日對住佢」、「我唔鍾意女朋友日見夜見」、「如果同高級過你嘅拍拖,啲人會覺得你借佢上位,如果你同啲新入職嘅拍 拖,啲人就會覺得你係掛住媾女」。不過,有女士坦言覺得上司很有魅力,認為想與上司拍拖是很正常,只是未必人人會行前一步。

沒有留言:

張貼留言