2016年8月2日 星期二

候選人網絡戰 「毛」助呃like

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20160802/19719445

候選人網絡戰 「毛」助呃like


為田北俊出po的田毛毛怕「方丈」小器,戴面具避禍。李家皓攝

【本報訊】新一屆立法會選舉網絡戰,「毛」奇不有:田毛毛原來是團隊,當中女毛愛抽水;80後全職根毛毛,成功幫Tree根轉Look。有一種毛毛,叫鄺神;用逗號,令人讚好。
明知網上人氣未必轉化選票,依舊「毛」所不用其極呃like。田北俊旨在藉此平台訴心聲,與年輕人尋共鳴;鍾式英文與成語之外,鍾樹根還有其他至愛;鄺俊宇好累,但鄺俊宇繼續一條龍出po(貼文)。

目的未必盡同,看法卻一致:網上動員是趨勢,強攻肯定無蝕底。如何「毛」事生「飛」?毛毛自行揭秘!
記者:許偉賢

田北俊抽水抽出高人氣
抽水po抽出高人氣,應歸功69歲學新猷的田北俊,抑或正職外義務相助的田毛毛?「初初同佢哋會有啲拗撬,點紅點綠喎,但試過一次就靈,下次咪畀佢哋點多啲囉!」

在facebook有超過4萬個like的田北俊,口中的「佢哋」是指約3個人的田毛毛團隊,全部是黨員非職員,每天透過WhatsApp群組互相通報時事熱話,然後向他獻計,其中一條是罕有的「女毛」。

吸收民意提升黨形象
80後外國回流,政改投票甩轆後豬隊友戴眼鏡的經典po,是她靈機一動神來之「圖」。因為方丈太小器,真身不曝光,連聲音都要隱藏以避禍。

「前 期見到啲嘢,問佢(田生)po唔po?佢話okay後,會畀好多意見;後期就越嚟越主動,不停話po,仲要我哋去阻止佢㖭呀,係唔係?」田毛毛說願做義 工,全因與黨理念相同,不介意花心思度橋出po,力爭更多人留意,坦言facebook要成功吸睛,除了他們要有點子,也要田北俊願配合,「其實田生好開 明;𠵱家佢真係學識咗好多潮語,我都幾驚喜!」

明知facebook的like未必轉化成選票,田北俊卻樂此不疲,無非因為能吸收民意兼提升自由黨形象,「唔會太老餅」,「如果冇聽民意、唔知市民心聲,咪嬲嬲豬多過like囉!」

與田拍檔戰新東的李梓敬,由其中一條毛變身參選人,視facebook為與市民直接聯絡的平台,但不會輕視真實世界:「網上幾十個人讚你,擺番喺真實世界唔會好多,有時(多like)會自我感覺良好,但都要警惕,始終有網外真實世界嘅意見。」
■記者許偉賢

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20160802/19719459

鄺俊宇一腳踢談情寫文


鄺毛毛就是鄺俊宇,自行管理fb。黎樹雄攝

「喺 Inbox有好多秘密㗎,社會各階層會將佢哋嘅古仔寫過嚟,畀鄺俊宇寫成散文作品再發佈」,80後鄺毛毛是管理近16萬like的facebook管理 人,盡可能每天傍晚6時15分將秘密化成文字出po,「其實有啲似細個打電話去電台,交低咗一件心事,感覺就舒服好多;識咗個主持人,然後又好鍾意個主持 人」。

「愛情的逗號」談民主
談情說愛外,鄺毛毛都關心時事議題,因為鄺俊宇是作家、也是區議員,「(例如)有啲社會議題發生,以往都會用呢個page去幫手號召,好似南生圍攞反對信、爭取動物權益嘅遊行咁」。

最 近出po「愛情的逗號」,將愛情故事結合民主進程,並對逗號自嘲抽水,成為鄺毛毛得意之作,「自己抽自己水都有唔少朋友支持」;而鄺毛毛最想幫助鄺俊宇打 造的,是一個「善良的形象」,「鄺俊宇其實唔鍾意攻擊人㗎;所以有啲好抽嘅題目都好,都未必會攻擊,除咗一個人,就係周浩鼎」。到底鄺毛毛是誰?他二話不 說揭開面具:「鄺毛毛嘅真身,其實都係鄺俊宇嚟㗎!」
代表民主黨出戰超級區議會的鄺俊宇,化身毛毛一腳踢,「因為太多秘密,唔可以委託其他幫手」。33歲的愛情小說作家,將傳統選舉喻為老婆餅:「有個好靚嘅傳統,但都一定要革新銷售方法,要喺各區開唔同分店,將以往推動嘅信念,透過網絡將佢倍大。」

他不忘補充,雖然網絡宣傳在這場選戰舉足輕重,但仍然要結合地區工作,「如果平時冇做嘢,係零,零乘3都係零,無法將理念發揚光大」。
■記者許偉賢

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20160802/19719470

鍾樹根聘80後起死回生

鍾樹根身旁的根毛毛是因管理Tree根fb而網絡爆紅。張志華攝

去年區選落敗的民建聯鍾樹根吸取教訓,兩個月前找來80後根毛毛專責管理facebook,自此讚好多過嬲嬲豬,自嘲抽水po更獲網民力捧,「上年區選失利,就係喺網上投降(民建聯禁候選人使用facebook)」,「喺邊度跌低、喺邊度起番身」。

幫Tree根facebook起死回生的根毛毛,戴面具保持神秘感,而他其實不喜以毛相稱,「叫番admin就ok」。作為全職僱員,根毛毛對「老闆」尊敬有加;若非鍾伯樂,他未必有出頭天,挖角者四方八面。

活躍高登少看《100毛》

根毛毛表示最希望以facebook立體呈現「老闆」真實一面,如政治外還愛攝影與音樂等,59歲的Tree根笑稱:「估唔到擺啲咁無聊嘅嘢……啲人突然會有興趣,呢個真係佢先做到……佢最初都驚我頂唔頂得順人哋玩我。識我嘅人都知,我係冇乜所謂,好玩得。」

根毛毛自爆某抽水點子曾經被婉拒,Tree根搶白:「玩人玩埋隔籬唔係咁好嘛……有啲局長好嚴肅,無謂得罪太多人啦,局長嘅話,無謂再種多啲禍根啦!」

所以根毛毛得意之作,仍然是有關對家,就是仿效香港眾志的集氣po,平時關注KOL(key opinion leader,關鍵意見領袖),亦活躍高登,《100毛》反而少看,「三次創作唔係太好……其實好多靈感嚟自人哋嘅『關公』災難」。

Tree根坦言讚好網民中,未必是選民,但facebook始終是表達意見媒介;建制派一般靠地面拉票為主,未大舉發展網上催票,他認為是時候改變心態,「網上動員係新嘗試,建制派如果唔追番上嚟,冇可能攞到更多議席」。
■記者許偉賢

沒有留言:

張貼留言