2016年8月21日 星期日

【網民hot talk】 司機po文揭在職媽媽悲歌 要趁食飯時間遊「的士河」泵奶

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20160820/19743812

【網民hot talk】
司機po文揭在職媽媽悲歌 要趁食飯時間遊「的士河」泵奶


香 港母親在公共場所餵哺母乳不時受到歧視,相關設施及配套不足亦常為人詬病,在的士司機分享所見所聞的「我的你的紅的」facebook專頁,最近一則貼 文,講述一位OL為泵奶要趁上班時的晚飯時間,用約160元遊半小時「的士河」,反映香港母親餵哺母乳的悲歌,引起熱議。不少網民嘆在職媽媽的確辛苦,又 斥政府只口講鼓勵餵哺母乳,卻極少支援。

聯合國兒童基金香港委員會今年4月訪問逾3500位正在或曾經直接(埋身)餵哺母乳的媽媽,逾 80%均表示曾經在商場、食肆及公園等公共場所餵哺母乳,當中近40%在公共場所餵哺母乳的媽媽遇過令人不自在的經歷,包括歧視目光、被勸告到其他地方餵 哺母乳及遭投訴等。「我的你的紅的」fb專頁一篇「母親打的抉擇」貼文最近在網上引起熱議,的士司機表示,有一晚在中環商廈接載了一位拿著prada紙袋 的平常OL,對方不斷問其健康狀況、有否食煙、車廂乾淨否等,「我無食煙,全家都好健康wo,部車乾唔乾淨見仁見智啦,你想去邊呀?」

司 機表示,OL之後上車提出「師傅,唔該你行東區走廊去柴灣迴旋處,然後返返黎呢度」。司機當時覺得疑惑但照做,OL然後取出消毒噴霧在車內噴,並強調「開 頭儘量唔好望倒後鏡丫,唔該」。司機指順住行東廊「係幾爽皮嘅一件事」,但OL忽然要求車速勿太快,希望剛好半小時返到上車處,司機直言當時心想:「痴線 咩,啱啱好半個鐘來回中環柴灣?點啱啱好法?高橋涼介的計時賽練習呀?去同回程嘅時間,絕對唔係一半一半。」

回程時經過銅鑼灣,OL終於「揭盅」指「得喇師傅,我泵完喇,你儘快車我返去丫唔該。」原來OL為泵奶而遊「的士河」,並坦言:「係呀,公司又無位,廁所又唔衛生。我都係話落黎食飯咋,所以唔可以去太耐。」

司機最後表示:「咁使唔使喺附近餐廳放低你?」OL指自己已備麵包。司機慨嘆:「呢枝旗,我賺得好輕鬆,但希望唔使再接到佢,唔需要習慣呢個現象。無論的士點乾淨,都唔應該係母親嘅好選擇,如果有得選擇。」

網民留言:
Clare Yip:真係估唔到的士會變左媽媽泵奶嘅地方…不過香港真係冇乜場所支持餵哺人奶又真係麻煩。
Alex Tang:母親的悲歌!
Carmen Law:為咗bb媽媽真係可以去到好盡。
Katie Yam:嘩,咁樣游半個鐘車河咪好貴?不過佢又幾聰明,咁都諗到!
Caren Tang:在職媽媽搵個泵奶地方真係幾困難,唉!
Km Kukming:香港好得意,又推動餵哺母乳,但實際無好好推行個意識比大眾,呢個正苦真係不知所謂,難為已經生完仲要返工,仲要諗係邊度泵奶既媽媽!

沒有留言:

張貼留言