2014年3月4日 星期二

保釣成員赴京上訪遭扣查


http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20140303/18643667

按此在新窗口浏览图片
麥國風

【本 報訊】保釣行動委員會兩名成員古桂耀及麥國風,昨趁兩會開鑼前到北京,準備今天約見人大信訪部及教育部,要求將釣魚島問題列入學校課程,並設立「釣魚列島 歷史館」,讓民眾更了解史實,但兩人甫落機便被公安帶入房間問話個多小時,其後兩人表明不會到天安門廣場抗議才放行。

古桂耀及麥國風昨午抵達北京機場後,隨即被公安人員跟蹤,麥國風向本報指,「我特登入去廁所屙尿,諗住試吓係咪跟住我哋,點知佢哋真係跟住嚟,睇住人去小便」。其後兩人在入境櫃位過關時,櫃位亮起紅燈,隨即有公安人員將他們帶到一間房問話。

促釣魚台史實列入課程

麥 國風稱:「佢哋最初唔肯講嘢,一路靜默,問佢係咪要扣留我又支吾以對,我嬲到拍枱話:『你哋唔歡迎我,有權唔畀我入嚟,我走囉』。」他指公安其後稱,不喜 歡兩人說廣東話而非普通話,「佢哋話聽唔明」,麥引述公安指,「佢哋話我哋要嚟北京,佢哋完全知,但想了解吓我哋係咪會天安門示威?」

麥 國風回應不會後終獲放行,「但公安人員都陪住我哋去攞行李,摷晒我哋啲嘢出嚟逐樣檢視」。最終兩人順利回到酒店。麥稱今日會按原定行程到信訪部等部門表達 意見,他強調,日本已將錯誤的史料寫入教科書,相反中國卻未有將有關史實列入課程,擔心中國新生代不了解釣魚島事件真相,希望有關建議納入兩會議程。

沒有留言:

張貼留言