2016年7月13日 星期三

不滿《十年》得獎觸怒內地  片商促撤金像獎專業評審

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20160713/19692552

不滿《十年》得獎觸怒內地 
片商促撤金像獎專業評審



《十年》獲第35屆電影金像獎最佳電影,令內地官方震怒。

【本 報訊】有「香港預言書」之稱的獨立電影《十年》,在今年4月舉行的第35屆香港金像獎榮獲最佳電影,惹得內地官方大為震怒。事後代表電影公司老闆的香港電 影商協會與香港影業協會也對《十年》得獎公開表達不滿,要求金像獎董事局檢討評審機制,又威脅會退出頒獎禮。上月香港電影金像獎董事局開例會,由影協主席 洪祖星代表提出改制,要求第二輪評選取消以專業人士作為評審。

據知情者透露,上月13個電影工業屬會的代表參加香港電影金像獎董事局例會 時,洪祖星以電影商協會與影協兩大屬會名義提出金像獎改制,指不應該由專業評審控制最後一輪評選。現場其中四大屬會反應激烈表示不贊成,聲言不向內地低 頭,董事局主席爾冬陞眼見反對者眾,提議下周二(19日)開大會時,進行投票以作定論。據知爾冬陞本身也承受很大壓力,在金像獎頒獎禮後,中聯辦已經召見 他到西環解釋。

昨日本報致電洪祖星,他承認提出改制:「《十年》得獎,業內同外界反應好大,覺得呢部戲唔應該得最佳電影,所以我哋影協同 老闆會(電影商協會)都覺得第二輪評選入面,55位專業評審佔咗55%評分,等於由佢哋控制晒賽果係好唔公道。我哋提議取消第二輪有專業評審部份,改為由 13個屬會一人一票選出最終得獎結果,而55位專業評審就畀佢哋參加首輪評選,只係同13個屬會會員一樣,只係一人得一分,我覺得呢個新機制會比較公 平。」


洪祖星




料下周二投票表決


若 改制不獲通過,兩大屬會再商討對策。代表製片的香港電影製作行政人員協會的田啟文(田雞)就指,周六製片會將開會商討,他說:「等19號(下周二)董事局 開大會投票,睇下新制可唔可以獲得通過,之不過上次開會傾時,攝影、美術、導演同編劇會已經即場反對,當時討論大家氣氛好和睦,只係攞件事出嚟討論箒!」

金像獎大會規定,只要董事局成員提出的動議,獲過半數(即7票)贊成便可通過,據悉電影商協會正私下游說其他屬會支持,演藝人協會、製片會都是被游說的目標,可能會支持改制。

《十年》監製蔡廉明則說:「如果是因為《十年》得獎而改制,我會覺得好可惜,我認為沒必要改。」

應 屆第二輪評審及影評人畢明說:「我哋本身個機制就係希望可以做評審嘅人廣泛啲,咁𠵱家就咁聽,我就睇唔到佢做到公平啲。點解《十年》攞咗先唔公平嘅?咁 多年(其他電影)攞咗就公平呀?因為《十年》攞咗就要改制呀?咁《十年》唔公平喺邊到?即係如果少咗人係公平咗,咁咪即係個圈子再細咗?」

資 深影評人、導演兼曾擔任第二輪專業評審的黃國兆也反對改制,他說:「吓!咁都得呀?如果係咁即係金像獎做緊𠵱家全香港做緊嘅嘢,就係要所有嘢都要喺操控 之中。評審一定要有客觀同權威性,取消專業評審除咗方便操控結果,冇其他意思。人哋奧斯卡金像獎畀人話啲評審保守、老,人哋今年都識加番幾百嗰不同人種入 去做評審,希望可以增加認受性,𠵱家香港金像獎調番轉嚟行。」

沒有留言:

張貼留言