2014年2月27日 星期四

轟侯志強提議建購物城 沙頭角墟居民 誓保衞禁區

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20140226/18638141

按此在新窗口浏览图片
北區四鄉早前去信發展局,要求解除沙頭角墟禁區,設立中英街口岸,建立沙頭角邊境購物城。資料圖片

【本 報訊】北區鄉事委員會前天要求政府發展沙頭角邊境購物城,昨天惹來村民強烈反彈。有沙頭角墟居民準備聯署反對開放禁區,甚至揚言「佔領鄉委會」,炮轟力推 計劃的上水鄉事會主席侯志強出賣居民,怒斥「你係上水人,你要開放就去開放你嘅河上鄉」。侯則回應:「我畀張地契佢睇吓我有幾多樓喺度呀?佢都懵懵哋!」
記者:盧勁業

北 區四鄉早前去信發展局,要求解除沙頭角墟禁區,設立中英街口岸,建立沙頭角邊境購物城。以沙頭角居民為主的「STK之友」facebook群組,昨天有大 批成員留言反對計劃,並準備發起簽名運動;有人更揚言包圍鄉事會;有成員表示「不要開放繁榮,只要寧靜和平」、「誓保家園,抵抗外敵」、「鄉委會可恥」。

有 村民指,近年有不少鄉紳大手買入墟內物業,勢必成為禁區開放後的最大得利益者。至於墟內主要人口、居於沙頭角邨公屋的居民則無丁權。一旦開放禁區物價上 升,這批居民生活將更艱難。他續指,區內飽受交通問題,「沙頭角公路彎位多,對外唯一小巴常出意外,仲點容納多幾萬人」。治安亦是一大問題,「村內治安一 直好到唔使鎖門,開放咗仲係未咁,就唔敢講」。

村民憂物價治安轉差

在中英街,有商戶對從傳媒報道才獲悉發展大計感到憤怒,「?家水貨客啲益力多同即食麵已經霸住條街,開放咗,上水啲水貨客嚟哂,仲點做生意」。

倡 議計劃的侯志強斥反對者「冒充」沙頭角居民,「叫佢哋直接黎鄉委會同我講啦」。他指香港是係法治之區,擔心治安問題者無知,「佢擔唔擔心行落街俾人強姦 呀」。被指身為上水鄉委會成員卻插手沙頭角事務,侯志強說:「我畀張地契佢睇下我有幾多樓係度呀?佢都懵懵哋!」保安局昨天再重申,政府並無計劃在中英街 設立管制站,本報向發展局查詢沙頭角墟是否有發展計劃,截稿前未獲回覆。

沒有留言:

張貼留言