2017年7月20日 星期四

總督察叫下屬扣實少女:呢啲冇咩人性

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20170720/20095473

總督察叫下屬扣實少女:呢啲冇咩人性


總督察林志源承認佔旺清場當日有指揮同袍拉人。蘇曉欣攝

【刑事藐視法庭案】
【本報訊】佔旺清場,社民連黃浩銘及8名佔領者被指沒按禁制令離開,否認刑事藐視法庭罪,昨在高院續審。有份指揮行動的總督察林志源出庭作供,承認當日他向佔領者發出最後警告後,便下令展開拘捕行動。辯方播出警方拘捕部份示威者的片段,拍到有被捕男子遭警員用文件打臉,又被拍打頭部;亦有少女被捕後,女警將少女反手扣上塑膠索帶時,林在旁不屑道:「(扣)實啲呀,呢啲冇咩人性!」

辯方資深大律師潘熙指警方片段中,有被捕男子遭警方打臉,但片中所見他無反抗,林志源僅稱「呢段片見唔到」。潘指不欲對警方作出指控,但影片中確有警員打人。控方反對提問,潘指問題關乎林作供的可信性。惟法官陳慶偉認為警員有否打人與本案無關,更斥潘:「唔好將我嘅法庭變咗做show嘅地方,你要投訴佢打人,就稍移玉步去投訴警察課。呢度講法律,唔係講政治!」最終潘收回問題。

控方亦播放拘捕行動前片段,當時林讀畢中文版最後警告,準備讀英文版時,多名軍裝及俗稱「速龍小隊」的警員已向示威者一擁而上。林見狀即不斷叫「Blue Team返轉頭」及「PTU同事hold住」,但無人理會,場面混亂。

承認當時未讀完警告

林承認因他當時未讀完警告,於是欲叫停行動。片中又聽到林讀完最後警告,即指令:「Crime Team同事入去拉咗前面呢啲人。」林起初稱「唔肯定係咪我把聲」,及後才指「但我係負責指揮Crime Team同事,如果我畀指令叫佢哋去拉人,係好合理」。

潘指當日黃之鋒及岑敖暉聽到警方最後警告後已打算離開,只是與警員碰頭,岑更疑遭警員推胸示意他「返轉頭」,質疑警方無給機會示威者離開。林稱岑是否正離開值得商榷,「只能夠話有人群喺度移動」。聆訊今續。
案件編號:HCMP778、780、783、784、788、789、791、796、798/15
■記者蘇曉欣

沒有留言:

張貼留言