2017年7月17日 星期一

「政治觸覺遲鈍 唔係共產黨員」 倪匡:梁蠢到拆穿習謊言

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20170717/20092096

「政治觸覺遲鈍 唔係共產黨員」
倪匡:梁蠢到拆穿習謊言



倪匡趁書展推出新書受訪,暢談時事,嘲梁振英「洩漏國家機密」。黃文邦攝

【本報訊】「梁振英真係唔係共產黨員」,作家倪匡斷然否定多年的傳言,只因梁「政治觸覺太遲鈍」,早前於國家主席習近平前「洩漏國家機密」,拍馬屁指香港5年來成績只因獲「習主席指點同領導」,變相拆穿港人治港謊言。倪匡亦批評強推國教終將失敗收場。
記者:翁煜雄

特首選舉如倪匡早前所說「無懸念」,林鄭月娥大熱當選。他接受專訪時稱「任何人嚟做特首都一樣,你都係聽上面話。林鄭係公務員,選佢嚟做,因為你聽話吖嘛」。林鄭會否為港人爭取利益?他秒答:「除非嗰啲嘢係中央同意嘅。」

對現任特首無興趣多談,倪卻主動談起梁振英6月29日陪習近平向本港官員講話,「佢講過去5年香港所有嘅成績,都得到習主席指點同領導。習主席嘅面幾黑呀,哈哈。你即係穿我煲啫,我話港人治港,你話係我領導」。

「維園改叫愛國公園都冇用」


習近平(左)訪港,梁振英擬與習握手,但習卻別過臉。無綫電視畫面

電視當日也有直播,梁發言後走向習近平,伸手準備握手,習卻別過臉去,「習主席最後唔同佢握手,梁振英伸隻手出嚟幾尷尬呀,哈哈!好似當年趙紫陽被貶落嚟,就係佢同戈爾巴喬夫(前蘇聯領導人)講:『我哋國家大事,鄧小平雖然唔話事,但係我哋乜都要請示佢㗎。』話明港人治港,你點可以洩漏習主席領導嘅大秘密呢」。再加上梁氏夫婦被趕出飛機及以往行為,他認為「梁振英真係唔係共產黨員,政治觸覺太遲鈍喇。如果佢係黨員,佢係一個唔合格嘅黨員」。

習近平亦將推愛國教育重任交予林鄭月娥,但倪匡斷言終將失敗收場。「香港有人講至少有50萬黨員,但唔公開身份。我最唔明共產黨員,你咁偉大光明正確,點解喺香港要咁鬼頭鬼腦,要隱藏自己嘅身份?」他諷刺共產黨員如此隱隱蔽蔽又怎可成功令港人愛黨愛國。

對於去殖,他也嗤之以鼻,「例如𠵱家有間中學叫聖乜乜乜中學,係殖民地嘅名嚟吖嘛,你喺呢間中學讀,日日唱國歌:『起來』升旗,有鬼用?」不過,他說就算改掉名稱,也無濟於事,「維多利亞公園叫愛國公園,英皇道叫做共產黨道,都冇用。因為香港人幾十年嚟睇到你所有衰相」。

航母來港不去釣島「好滑稽」


他笑言最佩服中聯辦一女保安員,因據報一次中聯辦前示威活動中,「佢對丟抗議物品入嚟嘅抗議人士,大聲話『我怕你們呀?我是中國共產黨黨員,我怕你們呀?』得佢一個人承認!(舉起大拇指)真係威呀」。

中國第一艘航空母艦遼寧號早前訪港,駐港部隊指是讓港人上一課愛國主義教育,但倪匡說「我覺得好好笑,航空母艦係軍艦嚟,香港有仗打咩?釣魚島俾日本人佔咗,你駛去釣魚島附近,啲㗎佬仲唔走?嚟香港耀武揚威,你話滑唔滑稽?等於一個大隻佬對住自己老婆咁樣(作大力士狀),你有乜用箒,你要對住敵人吖嘛」。

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20170717/20092102

「我鹹濕小說寫得好好」


豐林文化傳播的施陳麗珠(右)說,倪匡的舊短篇是由舊雜誌及互聯網等找回來。

【本報訊】1957年在港寫下首本小說《活埋》的作家倪匡筆耕數十載,八十有二之年已幾近休耕,但今年書展再有新書,其實是約半世紀前刊登於雜誌等的短篇小說,現結集成《倪匡寫奇情》及《倪匡寫武俠》,部份武俠小說曾刊登於成人雜誌《老爺車》,更投其所好為讀者加點鹽花,「鹹濕係人嘅生活咁重要嘅部份,點解唔可以寫?我鹹濕小說寫得好好㗎」。

倪匡為兩書自序,《寫奇情》序談好小說「要有奇特的情節」,《寫武俠》序則論英雄,為國為民的、婆媽為私情的、甚至「狗皮倒灶人皆唾罵的」都可成為武俠小說的英雄。「好佩服兩個主編(施仁毅、王錚)咁舊都搵到出嚟。」新書其實結集他廿多歲起刊登於不同報刊的短篇,「忘記登喺邊,當年寫咗太多」。《衛斯理》情節當然奇特,但倪也說「我覺得《衛斯理》都係武俠小說」,而倪的武俠小說也有奇情,就如《六指琴魔》便天馬行空。

《老爺車》刊香艷武俠作品

《寫武俠》的短篇多原載於《武俠與歷史》雜誌,但有兩篇卻載於《老爺車》,情節奇特帶點香艷,如男女高手過招時雙雙墮崖,掛在松樹枝上,鈎去女角半邊衣服,變得半裸,「哈哈,《老爺車》係鹹濕雜誌,話明要寫鹹濕武俠小說吖嘛」。

「小說係寫人嘅生活,鹹濕係人嘅生活咁重要嘅部份,點解唔可以寫箒?」倪匡說畢笑意更濃,「我鹹濕小說寫得好好㗎。我有一系列嘅《浪子高達》,好多後生仔睇咗當做啟蒙作品嚟睇」。
主編王錚憶述,部份短篇是無意中於馬來西亞看到的舊雜誌中找到;豐林文化傳播的施陳麗珠補充,部份透過互聯網等高價購回。倪匡說第一篇短篇小說始終找不到,「刊登喺《武俠與歷史》第1至10期之間,講幾個和尚搶一本武林秘笈」。
■記者翁煜雄

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20170717/20092104

指港電視台當觀眾白癡


倪匡

【本報訊】82歲的倪匡每天睡13、14小時,最愛上網、煲內地劇,「聽講《我的前半生》好睇,都諗住睇吓。我睇大陸電視台,我咁反共嘅人,哈哈哈」,他坦言因早已不看無綫等本地電視台,「一個電視台做到自己係白癡唔緊要,但唔可以當觀眾係白癡,我做乜嘢要俾你當白癡箒」。

倪面色紅潤,但自言年邁,有不少小毛病,「致命嘅病反而冇,咁仲麻煩,哈哈」。閒時與契女施陳麗珠飲茶,「

沒有留言:

張貼留言