2013年2月12日 星期二

偵探社稱派俊男撬走小三 索價五萬 第四者服務搵大婆笨

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130212/18163240


情侶之間出現第三者往往難以解決,第四者服務亦應運而生。易仰民攝

【本 報訊】情人節快到,有愛侶為佳節花盡心思,也有人因身邊伴侶有異心深受困擾。近年有偵探社引入趕走小三的「第四者服務」,利用俊男美女撬牆腳追走小三。有 人妻為挽回婚姻,花費8萬元使用服務,最後卻落得「人財兩空」,丈夫沒返回身邊,質疑服務純屬賺錢噱頭。有社工提醒,處理婚姻機,必須夫婦坦然面對,單趕 走小三根本無用。
記者:林賽香

年過40歲的李太結婚21年,兩年前情人節前夕,在丈夫手機發現情慾短訊,「佢同女同事傳情慾短 訊,個女仔我見過,廿幾歲,好靚,肯定佢哋有嘢」。為怕丈夫東窗事發,趁機攤牌離婚,她只好啞忍,「我唔想個仔有個破碎家庭」。她偶然間在網上找到偵探社 的「第四者服務」,於是一試。

反遭偵探社威脅


李太花八萬元使用第四者服務,最後落得人財兩空。

到 達偵探社後,職員向她展示多張有型靚仔相,大力推銷服務「好使得」,「佢哋話呢啲靚仔追女仔好掂,送花、送名牌、食燭光晚餐,一個月追到嘅成功率有九成。 我諗住如果小三受吸引移情別戀,老公見外面啲女人冇真心,就會覺得老婆好,返嚟我身邊」。惟服務並不便宜,偵探社向她索價5萬元,李太愛夫深切,即付款使 用服務,「我想攞收據,佢哋就變得好惡咁話呢行唔興,我一個女人畀幾個大男人圍住好驚,唔敢攞」。

惟數月後婚姻不見起色,丈夫仍不黐家, 一點不似失戀,李太致電偵探社,「佢態度好惡,話跟緊,叫我唔好催」。最後職員拿出一張含糊不清的相片,指相中男士就是第四者,女的是小三,「我都睇得唔 太清楚,好懷疑係咪真,我想拎番張相走,佢哋唔畀,仲話要畀多5萬蚊,又威脅如果唔畀就講畀我老公知,一定會搞到離婚」,幾經拉鋸,她支付了3萬元脫身。

基 督教家庭服務中心社工曾美娥坦言,有不少接受婚姻輔導的個案,均曾聘請私家偵探跟蹤伴侶,惟也是第一次聽聞第四者服務。她直指這類方法無助挽救婚姻:「如 果唔正視感情嘅問題,今日你請人趕走小三,聽日又有小四、小五……出現,你請得幾多偵探?而且如果畀伴侶知道你請人撬牆腳,會破壞互信,夫妻之間嘅關係更 加惡劣。」

她認為,婚姻出現問題甚至有婚外情,與夫婦雙方性格及相處有關,必須坦誠面對,「拎出嚟傾,唔可以收埋唔理」,而且必須自我檢討,找出問題癥結,改善缺點,然後慢慢修補關係。


http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130212/18163242

委託人八成屬女性
【特稿】
情人節應該跟情人度過,若不是與正印慶祝,外遇便容易浮面,故情人節被偵探界戲謔為「偷情節」。有業界人士指,這段期間捉姦服務需求增10%,至於專用作弄走小三的「第四者服務」也有人使用,不過是否「用得着」,則視乎個案。

偵探行業欠監察
《蘋果》致電多間偵探社了解服務細節,職員均稱:「請咗唔同style嘅模特兒,一定有啱小三嘅口味,佢哋追女好掂,好識𠱁人,又靚仔,九成成功」,但談到收費,職員便耍太極,「要睇追女仔嘅時間,但呢啲嘢好難講,而且要送花、送名牌,要你埋單」,一切見面再談。

資 深私家偵探張大偉表示,使用第四者服務的客人主要欲挽回婚姻,八成委託人是女性,「易唔易追視乎小三係為乜同個男人一齊,係為錢、寂寞定係其他原因」,如 為錢較容易,若是真感情便較難。公司一般會聘請模特兒及臨時演員做第四者,「都係外形好,口才了得」。收費則視乎難度及「追乜人」,「價錢大家傾,覺得啱 就用,最好簽約講明要交相同錄音證明真係有做嘢」。

他承認行業沒規範,出現良莠不齊,「我哋冇協會監察,有啲偵探社唔同委託人簽約,收咗錢唔做嘢,事主惟有小心」。另一私家偵探文顯楠也稱,曾有委託人稱被騙,要求協助向另一家偵探社討回第四者服務費,「有個案涉及成幾十萬」。
《蘋果》記者

沒有留言:

張貼留言