2013年2月14日 星期四

豪氣港女 情人節花費多過男友

http://hk.apple.nextmedia.com/news/first/20130214/18164861

 按此在新窗口浏览图片
情人節向來是男士大出血的日子,但調查顯示新世代女友願意負擔全部或部份使費。何柏佳攝

【本 報訊】今日年初五是開工日,也是身為男朋友、丈夫的男士大出血的情人節。有調查顯示,港男其實不想太花錢,九成受訪男士希望可與女方分擔開支;七成受訪女 士卻不介意分擔部份費用,近半人表明願意今日給男友「包食、包禮物」。一張金牛也未必夠買一紮情人節花束,但最多受訪港女想要的,卻是男友親手製的手作 仔。
記者:倪清江 歐陽子瑩 袁樂婷

明愛向晴軒受葵芳新都會廣場委託,就情人節消費於上月成功訪問582名18至40歲蜜運男女。大部份都指情人節是個人開支最大的節日,男、女各有逾三成人預料情人節要花掉半個月或以上薪金。

近半人花費五千至萬元
按此在新窗口浏览图片
49%受訪港女估計今年情人節使費介乎$5,000至$10,000,更有26%料逾$10,000,比率較男士高出約一半,多數預料買禮物給男友是最大 開支。在情人節,男士一般會買花給女友,再請對方「撐枱腳」。調查發現,45%男受訪者表明不願意支付全部費用,比表態願意的只少五個百分點;九成更稱接 受與女方攤分支出。

港女很大方,七成表明不介意與男友分擔開支;只有51%不接受自己支付所有費用,除了1%不表態外,其餘都稱願意今日 「養起男友」。禮物方面,74%港男想收到電子產品如電話、相機等,只有2%希望收到女友自製禮物。相反,港女最想收到的,卻是男友自製禮物,只有14% 想收花。此外,較多港男收禮物比港女更重視價錢,43%認為如對方的禮物價值比自己送出的低,會感到不被重視。

「節日唔使錢冇咩好做」

27 歲的Abeba從事服務業,去年情人節花了數萬元向女友Mandy求婚,正儲錢明年結婚。Abeba坦言距離目標「仲有十萬九千里」,因此情人節不會豪 花,亦不介意女友分擔開支。Mandy也稱,一向與男友「一人請一餐」。24歲的Crystal與男友Otto拍拖兩年半,Otto稱今年情人節沒有特別 計劃,將「行到邊食到邊」。

剛辭任金融投資公司秘書的Anna,今日會與任投資顧問的男友慶祝第三個情人節。作為新世代男女,他倆平時拍拖食飯都是「一人請一餐」,她今日會請男友去吃蠔,預計花費千多元,「之前應承請佢食。大家咁高咁大,都係搵咁多,冇理由男仔畀晒」。

明愛向晴軒註冊社工姚子健稱,調查反映本港男女在愛情的關係上越趨平等,一反港女被標籤「現實」的負面形象。

理 工大學應用社會科學系副教授何國良表示,未知調查是否反映受訪者的真正花費及行動,但認為香港的文化有缺陷,「節日唔使錢都冇咩好做,想認真食餐飯坐耐 啲,都要去高級餐廳」。他認為,港男不夠浪漫,要他們自製禮物相信十分頭痛,「女士寧願使多少少,換個開心嘅經驗」。此外,入境處收到210對愛侶登記今 日結婚。

港男港女有話說
按此在新窗口浏览图片
周先生
「送花、訂枱多數男士做,會自己畀晒,想佢開心啲。」

按此在新窗口浏览图片
林小姐
「如果相愛就冇所謂……但通常男仔畀,好少女仔畀。」

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130214/18164863

99支玫瑰$7,800有價有市
按此在新窗口浏览图片
未及訂花的男士昨日把握最後機會,挑選情人節花束。

【本報訊】情人節是一年一度「男士破費,女士醒神」的節日,男士們由買花到訂枱共晉浪漫晚餐,一擲千金毫不手軟,直言「回憶係無價」。今年花價比去年貴兩成,但近$8,000一束99支紅玫瑰依然有價有市,花店店員忙至「聲到沙埋」。

餐飲生意升一成

陳先生昨到旺角花墟挑選香檳色玫瑰,準備自行配搭獨一無二的情人節花束送給女友,連同晚餐預計花逾$2,000,「想睇佢笑嗰吓」。首次與女友過情人節的周先生則買女友最愛的白色玫瑰,又包辦今天所有消費,「唔介意畀多啲」。

旺 角花墟繽紛花店分店主任陳佩珊指,包送貨的定單接近滿額,玫瑰、繡球花和馬蹄蘭最受歡迎,平均售$1,480一紮,最貴的99支紅玫瑰售$7,800,一 樣有人問津。沙田如意廊花店店員何小姐則指,訂購情人節花束平均消費$900至$1,200,有男士以$4,500訂購108支罕有的紫色玫瑰,屬今年最 大手筆。餐飲聯業協會會長黃家和預計,餐飲業生意比去年升一成。每對情侶平均消費$600,當中以年輕人「願意畀千幾蚊食飯」,中產及中年人比較審慎。

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130214/18164875

四張嘢被排山倒海追求
政壇元秋教人妻 令男人愛回家

按此在新窗口浏览图片
蔣麗芸認為,夫妻間首要是信任,妻子要放下醋埕,給丈夫足夠空間。
張志華攝

【本 報訊】16歲便初戀,卻至42歲才結婚,有政壇元秋之稱、民建聯蔣麗芸帶笑自嘲:「(估不到)四張嘢都有人排山倒海咁追求。」遂在97年下嫁梁海明。丈夫 不浪漫,蔣麗芸幾次遭到冷水照頭淋;情人節,她教路天下人妻,中年男人面對妙齡少女,難免心花怒放;女人必須放下醋埕,打造安樂窩,令男人,愛回家。
記者:許偉賢

別 以為只有男人「冇心肝」,曾為特首梁振英隱瞞僭建花棚挺身疾呼:「好多男人呀,連自己結婚紀念日呀,都記得唔清楚啦!」的蔣麗芸,連丈夫梁海明的生日也忘 記,「第二日佢(梁)見到我、對住我唱生日歌:Happy birthday to me,Happy birthday to me……我話,Oh my god……佢話:我噚日生咗日嘞,我先即刻叫工人煮碗麵佢食」。

並非怕做剩女而結婚

按此在新窗口浏览图片
蔣麗芸也有溫柔時,2010年到布拉格旅行,她便如小鳥般依偎着丈夫。

今年58歲的蔣麗芸,與梁海明拍拖兩個月即訂婚,97年12月20日註冊結婚。蔣麗芸笑稱當年非為怕做「剩女」而結婚,只是被對方誠意打動,估不到「四張嘢都有人排山倒海咁追求」。

回想訂婚過程,蔣麗芸仍甜絲絲、笑在心:「訂婚時,佢去到賣jewelry嗰度任我揀;雖然佢已經望實我……佢始終係個打工仔,但我都揀咗個中間(價錢)咁啦、頗大粒(鑽石)啦、佢afford到嘅戒指。」
工 程出身的梁海明不浪漫,偏偏蔣麗芸是感性的人,她的浪漫舉動不時被冷水照頭淋。「有次我突然間好開心咁買咗自己好鍾意食嘅嘢,喺屋企個花園好似野餐咁,擺 晒蠟燭喺地,老公返到嚟就話『喂,係咁樣會火燭㗎,快啲吹熄佢』,我惟有話『得嘞,遲啲先啦,食埋嘢先算』」;另一次,「我喺度播緊啲好輕鬆、有情調嘅音 樂,佢(竟然)同我講:『今日見到肥佬張喎』……」

「夫妻間首要是信任」

踏入第16個結婚紀念日,蔣麗芸強調夫妻間首要是信任:「婚姻一定要畀到對方足夠空間,一定要有信心,唔好下下疑心去諗:老公夜咗返嚟,係咪講大話呢?佢會唔會喺寫字同個女同事好好傾呢?假如開始咁諗,就係破壞婚姻嘅trigger point。」

她指自己好open,不會check老公電話紀錄與短訊,「盡管好多人會話:『嘩,你睇住喎,你先生啲同學會呀、參加啲乜會呀,同裏面好多女仔好好傾喎。』」

「我 可以imagine到,一個上咗年齡嘅男士,去到一個party,有好多後生女同佢講笑、嘻嘻哈哈,其實佢心情好輕鬆、佢係好開心;但有一樣嘢我好有信 心,就係無論佢喺外面幾放鬆、幾開心,但之後佢會更眷戀屋企,佢會當屋企係佢嘅shelter、佢會喺度搵到peace。作為女性,一定要畀個安樂窩(丈 夫)。」假若老婆已經做足本份,老公依然流連忘返,蔣麗芸也有解脫之道:set him free。

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130214/18164876

平權難實現 女同志感似失戀
按此在新窗口浏览图片
Maggie(左)和Karen稱維繫感情方法就是「認定同對方一生一世就唔好分手」。陳奕釗攝

【記 者梁德倫報道】同志的路從來都是崎嶇曲折、荊棘滿途,誰會受得了和愛侶相約在餐廳度過情人節,卻要飽受異樣目光和歧視?Maggie和Karen相識十 年、拍拖六載,倆口子仍恩愛如昔,雖對所有歧視目光皆已免疫,但她倆仍渴望所有人都在平等權利下不分種族、膚色、性別去愛人。愛情不一定轟烈,也不需要峯 迴路轉,只需要簡單快樂,因為她們說:「只要想同對方一生一世,就冇乜分歧解決唔到。」

Maggie和Karen十年前是上司下屬關係,初時只是普通朋友,Maggie後來更已離職,但六年前因緣際會之下再次聚頭,Maggie對她產生異樣感覺,「嗰時我覺得撻着咗」。

但兩人要走在一起絕不容易,因為家庭背景、生活習慣都南轅北轍,例如Maggie是家中孻女,但Karen是來自單親家庭;前者大近十年,生活圈子、見識和嗜好都不盡同,「所以我哋一齊頭三、四年都好多瑣碎事吵鬧,仲曾經好似好多情侶咁為小小事鬧分手」。

Maggie 說,過去也曾與其他女仔拍過三、四次拖,最長久一次是十年,但分離原因卻有點無奈,「因為對方想結婚、生兒育女」。現在和Karen感情穩定,兩人認定對 方為終身伴侶,她指維繫感情只有一招必殺技,「就係死都唔分手,就算佢提出我都要賴皮」。拖拉不是更痛苦?「好多人分手原因都係瑣碎事,但你認定對方係終 身伴侶,其實乜都可以改、包容。」

無法律地位領伴侶遺體
Karen 和Maggie也曾短暫掙扎,因為Karen過去的情人都是男人,和朋友傾訴下終於想通,「佢哋勸我如果因為性別,錯過咗一個自己鍾意又想以後一齊嘅人, 第時只會更後悔,所以要相信自己」。她說,成為同性戀者後發現有些事始終女人較細心,「好似我睇戲想喊,佢總會適時畀紙巾我,但男人永遠得一句:都唔知你 喊乜?」

政府早前為同志平權宣判死期,連諮詢是否立法反歧視也不肯,Maggie坦言當下大受打擊,「好似失戀咁,心諗有冇搞錯連問吓都唔畀?」社會仍十分歧視,例如在餐廳訂情侶套餐,餐廳知悉不是一男一女後甚介意,周圍食客也投以異樣目光。

Karen也說,同性戀者很多地方都不受保障,「我伴侶第時百年歸老,我竟然冇法律地位為佢領遺體,佢要做手術我亦唔可以用家屬身份簽紙」。

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130214/18164878

男同志最羨慕女性可冠夫姓

按此在新窗口浏览图片
KB展示與男友的信物,直言渴望與對方結婚,和親友分享喜悅。

【記者張嘉雯報道】KB是個浪漫男,分享戀愛故事時渾身被甜蜜光環包圍,不下10次讚男朋友「好靚仔」,強調同志也有「晒命權」,幸福毋須「收收埋埋」,戀愛軼事要跟所有人分享。情人節願望是到英國或者法國結婚,在自己的名字上加上對方的姓氏。

訪問一開始,浪漫男就提醒記者要以KB作代號,字母K是他自己,字母B是男友的姓氏,二人自三年零八個月前拍拖後,KB就在所有簽名後加上男友的姓氏,最羨慕女士們婚後可以冠夫姓,「咁既然大家都一齊咯,點解唔可以咁樣肯定對方?」

KB 與男友在社福機構「撻着」,拍拖兩周,二人去澳門度假。KB的父母其後從照片和兒子的手機短訊中揭發了戀情,媽媽哭着跟他說:「我唔係想你係我個女,我想 你係我個仔呀!」傷心的KB即晚致電男友訴苦,他以為戀情「凍過水」,結果男友被他感動,決心跟他一起抵抗父母壓力。

自此,父母開始「扮唔知」,朋友過年則會祝福他「甜甜蜜蜜」,KB笑言自己在家人前是地下情,在朋友間是高調情,最愛「晒命」,友人看他facebook也要戴太陽眼鏡,「佢哋成日都話糖份過高」。

希望到外國結婚

浪 漫情人同時是地獄廚神,KB直言曾送「硬過石頭」的自製朱古力和創意料理──以沙律作餡的啫喱作禮物;去年情人節,又想出用能得利橡皮糖、得力素糖和 Kinder出奇蛋砌成的花,「我啲同事見到我砌,係咁叫我唔好送,話肯定分硬手呀!」但情癡懶理旁人勸告,結果他的情花神蹟地成為情人眼裏的西施。

情人節遇着農曆年,KB希望父母可以接受他的性傾向,長路漫漫,他希望繼續與B走下去,在英國或者法國結婚,「冇結婚,第日佢死咗,花牌都唔知寫咩,婚姻係一個選擇,人人都應該有權揀」。又笑說:「婚書唔重要,婚禮先重要,晒命都係一種權利嚟㗎喎。」


沒有留言:

張貼留言