2013年1月11日 星期五

浩南誤他半生 來忘掉過去來懷念錯對

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130111/18130650


鍾家麒打慣爛仔交,現在訩正牌上台打,反而學會留手。

17 年前《古惑仔之人在江湖》面世,有個小伙子仰慕鄭伊健飾演的陳浩南有型又打得,後來走上了黑道。他年僅15時,門生50,索K平常事,街頭毆鬥視等閒,終 於逃不過法網,入過壁屋,也在正生書院待了五年。深悔昔日年少無知,毅然將一身本領帶上擂台,如今貴為香港散打代表隊成員。17年過去,鍾家麒的所有故事 像已發生漂泊歲月裏,新版《古惑仔江湖新秩序》本周上畫,當羅仲謙飾演的陳浩南仍停留在街頭,他已代表香港出征。 記者:陳勝藍 攝影:胡堅

《古惑仔》主題曲《友情歲月》這樣唱:「來忘掉錯對,來懷念過去……」現年21歲的鍾家麒反其道,寧願忘掉過去,錯對卻絕不敢忘。他說:「我好細個已經鍾意打交,因為以前有睇《古惑仔》、陳浩南,覺得,嘩!原來你打得就乜嘢都得!」

睇完《古惑仔》鍾意晒馬


正生日子艱苦,但家麒願意多留三年進修。

升中那年加入黑社會,自此變本加厲,「跟咗大佬,個人變咗,更躁,鍾意嘈交,因為有大佬撐腰,一響朵(表明身份),人哋點都會畀啲面,打交有人幫」。散打技高者勝,黑幫毆鬥卻是恃多為勝,「可能俾電影橋段影響,鍾意晒馬」。

家 麒南征北討,快意恩仇,但他自言並非享受打鬥,「我享受群毆過程!鍾意每次打交後面成班人跟住,即使知道自己唔夠打。可能自己要面,要型畀𡃁仔睇,要行 頭,要打先」。2006年除夕20幾人挑戰對方70餘人,被打到變豬頭;又曾經將對手打到入深切治療部,「試過打打媖執起鐵通又打,拋開鐵通執起嚿石又 打……以前好冇性」。

夠狼夠狠,15歲便上位,「我本來跟一個大佬,我條氣唔順,覺得佢冇用,又唔出名,佢吹雞我唔應雞,我大佬嘅大佬親自搵我,叫我跟佢,咁就上咗位。一開頭喺屯門好難捱,我15歲紮職,當時成個屯門我最快紮職,年紀最細,成個屯門嘅大佬都針對我,想冚我旗」。



賣老翻被捕 入正生悔過



家麒(左)初入正生仍好鬥,後來校長陳兆焯(右)令他洗心革面。

三 日內招攬50個手下,為他販賣翻版光碟,曾在某年春節期間,兩日內淨賺四萬。成也老翻,敗也老翻!有次手下外出吃飯,他獨守店舖,海關臥底扮作顧客,將他 推埋牆,他竟然撼頭埋牆,「我諗住自殘,大嗌『警察(海關)打人呀!』用呢條屎橋,點知我一撼,佢㩒住我個頭唔畀我撼,佢話『𡃁仔玩嘢呀?踎低啦!』咁 就衰咗」。

由於他未成年,可以選擇入教導所三年,或到正生書院兩年,他選了後者。入到芝麻灣校舍,一生首次跑馬拉松。有次香港散打隊造訪 正生,讓他接觸這項格鬥運動,「原來正常活動好玩過以前,以前擔驚受怕,身懷K仔閃閃縮縮,唔得光明正大,行出街又驚、又煩、又俾龜𢭃(被警察截 查)」。

兩年過去,他為了投考消防員,自願「加監」三年讀畢中六。半年前離校,雖然最終不獲消防處取錄,但不相信會絕望、不感覺到躊躇; 現於咖啡館烤麵包,以前兩日賺四萬,現在月掙一萬,勝在這口茶飯吃得安樂,堅拒重返黑道。「我唔甘心,付出咗幾年,如果行返轉頭好唔抵」。他為了避開舊友 宿敵,轉了手機號碼,也從屯門遷到沙田,跟祖母同住。


苦練散打 學懂遊戲規則


《古惑仔》劇照

家麒早在正生歲月已修習散打,畢業後隨香港隊到武漢集訓,又在香港盃比賽勝出,獲教練推薦入港隊,今年3月將出外比賽。從街頭打到上擂台,心態變了,「𠵱家知道何謂武德,首先要尊重對手,第二,個遊戲規則係訩點數,唔係要殺人」。

舊版《古惑仔》誤他多年,可會避看新版?「我唔會刻意去避,以前我細個,我估套戲冇問題,只係我唔識諗,俾佢影響到」。


劉偉強無悔拍《古惑仔》「我好滿意」


導演劉偉強與古惑仔一樣拜關帝。

1996年1月,劉偉強執導的電影《古惑仔之人在江湖》上畫,投資數百萬元,票房2,100萬元;之後他越拍越紅,除了另外五部《古惑仔》電影外,還有《風雲雄霸天下》、《中華英雄》及《無間道》系列。


新版浮誇不現實


事隔17年,劉偉強仍對《古惑仔》讚不絕口:「我每部戲都滿意,《古惑仔》當然滿意,我好滿意。我拍出一樣……火!」

新版《古惑仔江湖新秩序》導演陳翊恒年僅31歲,17年前在澳洲念中學,在當地電視看到《古惑仔》,他憶述:「好似睇史高西斯的《盜亦有道》,黑社會片、江湖片中最memorable。」當時夢想在澳洲當導演,怎料17年後返港拍戲。

陳翊恒指現時幫會活動不像80、90年代蓬勃,他不認為有人會因為新《古惑仔》而走上黑道:「今次拍得比原著誇張好多,我估如果拍得好現實,好似劉導演咁拍,會令人覺得做古惑仔、入黑社會好有型;我諗呢個年代唔會有咁多𡃁仔睇完,加入『新記』或者甚麼幫會。

你想爆?幫你爆!

熱線電話:29907225
Bom@sharpdaily.com.hk
WhatsApp:91314511

沒有留言:

張貼留言