2018年5月27日 星期日

旺角殺街在即 電訊銷售員憂「攬炒」

https://hk.news.appledaily.com/local/daily/article/20180527/20402858

旺角殺街在即 電訊銷售員憂「攬炒」


不少電訊公司銷售員在旺角行人專用區擺檔搵食。黎樹雄攝

【本報訊】油尖旺區議會日前通過研究取消旺角西洋菜南街行人專用區。這個實施了18年的「旺角特區」面臨殺街,有人歡喜有人愁。不少電訊公司銷售員在專區擺檔搵食,有銷售員形容「攬炒」;也有人認為沒影響,「以前都係擺上行人路,咪又係咁做生意」。

店東冀重返正軌

昨日周末的西洋菜南街依舊滿街表演,入夜後越來越多團體鬥歌,電訊銷售員就越難搵食。擺檔8年的銷售員張先生稱,殺街對生意雖有些微影響,但其實與現時分別不大,因近年大媽團壯大,根本做不了生意,「兩邊都圍住晒,啲客點行到埋嚟?」試過擺檔一天都沒生意。

「封咗條街,你估過癮咩?」張先生指對殺街決定感無可奈何,只好回復昔日在行人路擺檔,但涉阻街會被檢控,「到時人哋唔擺得(唱歌),自然我哋都唔擺得」。

另一銷售員朱先生認為殺街影響不大,「以前都係擺上行人路,咪又係咁做生意」。他不認同殺街,「但前提係唔好影響呢度生活嘅人」。

「已經唔係街頭表演,係街頭攞錢」。開眼鏡店的關先生稱,行人專用區已變質,尤其一眾大媽袒胸露乳,嚇怕一家大細,「基本上逢周六日,香港人嘅客都唔會嚟」。他期望旺角重返正軌,「希望本地客慢慢會行番出嚟」。

音樂人吳筱茵昨第三次到該處演唱。她認為專區已成香港特色,遊客慕名而來,雖有變質,但毋須殺街,可參考台灣等地的發牌制度,規管街頭表演者,並設時限和噪音監管。
■記者王家文

沒有留言:

張貼留言