2016年4月23日 星期六

被指爆玻璃無反應 梁:驚到freeze 黃毓民斥「睜着眼睛說瞎話」

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20160423/19583109

按此在新窗口浏览图片
梁振英昨在中午休庭時,由保鑣護送離開,其間遭熱血公民成員指罵。李家皓攝

【立會掟杯案】
【本 報訊】立法會議員黃毓民涉向特首梁振英掟玻璃杯案昨續審,梁歷時3日作供完畢。梁在庭堅稱聽到玻璃碎裂聲感震驚,驚得「freeze(凍結)」住,但黃直 指他口供失實,「睜着眼睛說瞎話」,更重提梁於15年前在華懋如心廣場案擔任證人時,高院法官直指梁不可信,在本案同樣施展「語言偽術」,梁大聲謂「不同 意」。
記者:勞東來 楊思雅

梁振英不諱言,當日在立法會會議廳內聽到玻璃碎裂聲後,保安員並無提議他離開現場,他堅持有人身安全 的風險,「但我唔會俾呢啲暴力行為影響我,放低立法會答問會工作」。他當時拾起玻璃碎片,是作觀察及報警用,「我當時係受到威嚇,但我唔會喺暴力面前退 縮!」他希望向社會展示立法會的暴力如何變本加厲,「唔係我呢屆先有議員掟嘢,之前有人姑息,我管唔到,但我不能姑息」。

輕笑兩聲:我內心感受威脅

但 黃指立法會閉路電視錄影顯示,梁在玻璃杯爆裂後3秒都無反應,梁笑問:「咩反應呢?」黃高聲說:「就係你話聽到玻璃爆裂聲,擔心受到襲擊,非常震驚,但畫 面見到……(黃此時聲線急降)你冇反應。」梁輕笑兩聲說:「我確實係非常震驚,用英文講係freeze咗,萬萬估計唔到立法會有人掟玻璃。」

黃續指梁根本沒震驚,梁則稱「定一定神」後,有望向前方。梁後來再稱:「我冇你講嘅反應,但我內心感到受威脅同震驚。」黃自語道:「鏡頭就睇唔到你內心嘅,你深不可測。」

黃 再指片段中立法會主席下令驅趕所有極不檢點議員,餘下的全是建制派,問梁能否指出會進行二次襲擊的掟杯人同黨。梁指:「任何想二次襲擊我嘅人,可以一兩秒 內喺外面衝入嚟,執起枱上任何物品掟向我。」黃反駁指被逐議員不可返回會議廳,而且「一兩秒點衝到你前面?咁嘅大話你都講得出?」梁答道:「如果佢哋可以 掟水杯,佢哋唔可以用常理去諗。」

梁堅稱進入會議廳時,左右均有議員向他示威。黃昨多番指片段中根本看不到梁左前方有議員抗議,問梁是否「睜着眼睛說瞎話」。裁判官聞言問是否「講大話」之意,黃思量片刻後指:「講大話唔足以形容,係擘大眼講大話。」梁否認。

重提如心廣場案 官曾指梁不可信

黃 又提及去年1月特首答問會上,梁國雄向梁掟「誠實豆沙包」,問梁「知唔知咩叫誠實豆沙包?」梁答「知道」,但記不得事件。黃質疑梁當日為何不拾起豆沙包, 梁指掟玻璃杯超越了政府底線,因此須報警,報警與否取決於掟何物品。黃遂問:「即係掟豆沙包唔超越底線?」又謂:「豆沙包就唔係普通襲擊,聽到玻璃碎裂聲 就係普通襲擊……即係以後都可以向你掟豆沙包?」梁稱無法回答,要視乎情況。

黃毓民在盤問尾聲呈上華懋如心廣場案的判詞,判詞指當時擔任證人的梁振英曾以諒解、協議,最後改用印象來形容政府同意華懋延長物業發展期,但接受盤問時解釋模糊不定,不可信納;又指梁稱與前規劃環境地政司梁寶榮有免補地價協議,卻沒相關通話記錄,自相矛盾。

黃指梁「最鍾意用呢啲語言偽術」,經常玩弄字眼,「2001年高等法院法官已發現呢位(梁)係不可信嘅證人」,梁嚴肅大聲說不同意。案件下周一續審,將傳召立法會保安員作供。
案件編號:ESCC2615/15

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20160423/19583116

黃:盤咗3日 梁瀨晒屎

按此在新窗口浏览图片
黃毓民風騷離庭,向支持者舉勝利手勢。

【本報訊】與被告黃毓民唇槍舌劍足足3日的梁振英,完成盤問後微笑步出法庭,相較進庭前的一臉不悅,心情明顯如釋重負。「有幸」無間盤問梁而惹來其他立會議員羨慕的黃則於散庭後沾沾自喜,風騷地指「盤咗梁振英3日(佢)瀨晒屎」,狀似他已獲判無罪。

批評多次玩弄語言偽術

梁提到掟玻璃杯超越了他底線,並主動提及情況與財爺曾俊華被掟蛋類似,超越了政府底線,所以「唔係梁振英嘅問題」,但他尚未講完,黃便截停「得喇得喇,曾俊華嗰部份唔關事,個問題好簡單,佢就扯到冇雷公咁遠」,裁判官遂介入「你(梁)答你自己喇」。

面 對黃連珠炮發式發問,梁不下數十次回應「問題重複」、「我答咗喇」等;而黃則反諷梁作答「好多層次」,多次玩弄「語言偽術」,兩人猶如在立法會會議廳般多 次重叠對話,互窒對方。就梁投訴問題重複,裁判官指「盤問嘅意思唔係遊花園咁不斷問,問一次就得」,黃反指「咁佢(梁)可能會有唔同答法、有破綻嘛」;裁 判官又提醒黃「(問題)唔使咁多形容」,但黃反稱梁的答案好多層次、諸多解釋,「6點都收唔到工,咁就真係『杰撻撻』喇」。裁判官不耐煩指:「咁你快。下 一條問題。」
■記者楊思雅

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20160423/19583124

控方特事特辦 為梁特安排LCD

按此在新窗口浏览图片
梁振英昨早一臉不悅到達法庭。

【本 報訊】玩足3日的黃毓民,其盤問內容除涉及案發經過外,更一度質問梁何不直接致電警務處一哥報警,「你好興㗎嘛!特事特辦!」大有欲翻梁舊賬意味。而昨日 的盤問中,梁不下一次指未能認出電視畫中人及動作等,控方遂「特事特辦」即安排警員找來兩部液晶顯示器(LCD),讓梁及裁判官可更清晰地觀看片段。

警冒雨趕買電線

就 梁拾起玻璃碎片交予保鑣並指示對方報警此舉,黃質問「點解你唔特事特辦直接打畀警務處長呀?咁咪搞掂囉」、「你好興㗎嘛!特事特辦!」裁判官聞言打斷「佢 興唔興係另一件事」,認為黃只需直接問他有否想過直接致電警務處長報警,梁否認。黃多次重複播放梁案發當日步入立會會議廳至他聲稱受襲後的片段,並多次要 求梁辨認畫面中示威議員身份及其動作,強調其中兩人幾乎每次均會叫「689落地獄」等口號,又指「有個冇乜頭髮嘅企係你面前」,質疑他「冇理由唔知」,梁 指看不到。

控方質疑播放予證人的電視機畫面較黃的手提電腦模糊,更指「我自己都睇唔到個光頭」,建議傳閱手提電腦內的片段,黃反指難實 行,「冇可能次次畀佢睇,又畀你睇」,又自言自語「呢個可能係錢嘅問題,立會第時畀多啲錢法庭喇」。控方在午休後已成功安排警員安裝兩部液晶顯示器,據知 顯示器由警方借出,警員更冒雨購置所需的轉換器及接駁電線。
■記者楊思雅、勞東來

沒有留言:

張貼留言