2012年6月8日 星期五

以為死梗醒得番 睇怕截肢又曉行 奇蹟少女獲獎學金

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20120608/16408709

按此在新窗口浏览图片
奇蹟少女鄒梓嫻和芭蕾舞少年許嘉俊,獲賽馬會頒發獎學金。何柏佳攝

【本報訊】被車撞到飛起,全身幾乎粉碎,尚餘一絲氣息。醫生說她沒救了,但她昏迷三天後醒過來。準備要切去左手和雙腿,幾次手術後毋須截肢。以為餘生要用輪椅代步,雙腳突然郁動,她再次又走又跑。她是由深圳來港讀書的鄒梓嫻-在死神之手掙脫的奇蹟少女。
記者:倪清江

現年19歲的鄒梓嫻( Cathy)在香港教育學院修讀全球及環境研究學士課程一年級,今日獲賽馬會頒發獎學金,是今年29名得獎學生之一,三年內共可獲得29萬元。

Cathy的奇蹟要從02年車禍說起,當時父親載着一家四口失控翻車,清醒的她爬出車找媽媽時在公路上暈倒,被一輛車撞到凌空拋起,全身骨碎,鮮血淋漓,車內父親、拋出車外的母親和弟弟均受輕傷。不幸之後,奇蹟接踵在 Cathy身上出現。

「入院時醫生同爸爸講:你個女醒唔番,可能會死,又可能會係植物人。但係昏迷咗三日,我醒咗,都幾清醒。」

做20次下顎復修手術

按此在新窗口浏览图片
鄒梓嫻童年時曾到澳洲做環保義工。受訪者提供圖片

「醫生話可能要截斷雙腿同埋左手臂。爸爸叫醫生做吓手術啦,做咗好多次大手術之後,醫生話唔使截肢啦。」

「但係醫生話,腳趾有條神經,如果斷咗腳趾就唔可以郁,唔可以企番起身。醫生開刀搵條神經,搵唔到,佢同我講嘢嘅時候,我腳趾就郁咗。」

「醫生話我唔可以跑,唔可以跳,但係我之後又可以跑,又可以跳喎!」

Cathy說得輕鬆,她了解到自己並非最不幸:「我住過整容科,但係我冇整過容。啲病友全身燒晒,冇鼻冇耳,唔行得出去見人,我係整容科入面最完整嘅人。」

出事後每年暑假,她都要入院做下顎復修手術,做了20次,最後一次是前年讀高中三年級上學期,那時正準備內地高考,迫不得已做手術:「醫生話我真係唔補嘅話,成塊面都會冧落嚟……要切咗盆骨一塊骨,填喺面度。」她留院一個月,再在家中休養兩個月,三個月無法讀書。

她在前年11月底復課,獲老師補習,忍着痛楚備戰高考。她去年在全廣東省28萬名高考文科考生中,名列第700多名,父母想她在較近的大學修讀,她因而放棄廈門大學和中山大學,選擇來港入讀大埔的香港教育學院。

Cathy打算畢業之後留在香港,加入非牟利組織或從事環境規劃工作。

沒有留言:

張貼留言