2013年7月29日 星期一

教友校友村民上街 踢波落台

http://hk.apple.nextmedia.com/news/first/20130729/18353906


約3,000名市民昨上街要求陳茂波和梁振英下台,並促撤回新界東北發展計劃。何柏佳攝

【囤地醜聞】
【本 報訊】發展局局長陳茂波被揭在古洞北囤地自肥,連日解畫不惜褻瀆中大新亞校歌、背棄聖經教義,梁振英一直包庇。約3,000人昨上街怒斥陳、梁二人「蛇鼠 一窩」,促雙雙下台,立即撤回新界東北發展計劃。有示威者邊行邊踢膠波,寓意踢走陳茂波。有市民昨首次上街,不滿陳誠信破產仍厚顏無恥留低,「雖然好攰, 但希望聽日(今日)聽到佢講會辭職」。
記者:王家文 白琳

由劏房、酒駕到囤地,一年來醜聞不絕的陳茂波懶死不走,氣得黃太首次上 街,「一而再,再而三誠信破產,最慘佢仍堅持留喺度,完全唔係一個問責局長所為」。她最看不過眼,是陳「沒腰骨」,「明明買地對自己有利益,又係賴太太, 𠵱家高官乜嘢都推太太出嚟做擋箭牌」;還有新界東北發展不公義,「高球場咁大地方,點解唔用嚟起樓,要去搞村民?」


村民手持農作物抗議
民 陣和新界東北三區居民發起的遊行昨午3時許從銅鑼灣東角道出發。民陣稱約3,000人參與,警方指高𥧌期有2,100人。遊行人士沿途高呼:「狼英謬 波,蛇鼠一窩,貪官下台」;舉起橫額怒斥:「狼振英賣港求榮,出賣港人,賤人」。部份人手拿西瓜波或足球膠波,邊行邊踢走「陳謬波」。

陳 茂波連日來「唧牙膏」式回應囤地醜聞,激起更多不滿聲音。六代都住在古洞北的村民袁女士昨帶同8歲女兒上街,「我哋要保衞自己屋企,根本唔係要賠償」。她 批評,陳茂波囤地「早有預謀」,絕非為休閒,「一個荒地點樣休閒?曬都曬死你啦,佢哋咁有錢,要休閒都唔會嚟呢啲地方」。

遊行市民跟新界東北村民一起手持蕉葉、富貴竹或當造龍眼,同心守護東北。古洞村村民鍾曉晴也強調不要賠償,「有多多錢都好,你買唔番我哋個家嘅溫暖、三代嘅回憶」。

遊行隊伍到達政府總部後,市民齊將手上的氣球放氣,寓意「放棄」陳茂波;社民連則自製直徑約八呎的「超級大話波」,放在政總入口「任踢唔嬲」。十多名市民包括愛港之聲成員「踩場」,一度與遊行人士口角,要由警方分隔。

民陣召集人孔令瑜促陳茂波回應市民訴求,立即下台,若下月陳到新界東北會見村民,民陣會動員力撐村民。基督路小教會成員譚得志則計劃到教會恩福堂狙擊陳茂波,促他落台。


繼續龜縮做鍵盤戰士

昨參與遊行的公民黨主席余若薇批評,陳茂波「大話冚大話」,交代不清,梁振英又不斷迴避,「成個特區政府喺度沉淪緊」。立法會議員陳家洛指待立法會復會後,會商議引用權力及特權條例徹查陳的利益轇轕。

政府昨日回應遊行稱,陳茂波及相關人士已就古洞農地一事交代及澄清,陳已按機制申報利益。陳茂波則繼續做「鍵盤戰士」,在遊行前發表「局長隨筆」,但只談保護歷史建築,不敢面對新界東北發展及其囤地的爭議。


不配做新亞校友


麥 浩然(中大新亞書院學生會會長):「陳茂波作為官員,最基本嘅誠信、承擔都做唔到。佢喺立法會咁莊嚴神聖嘅地方,用新亞創校先賢嘅說話掩飾自己嘅罪行,我 相信全香港市民都會覺得不滿。最近學生會收到校友查詢,問點解我哋稱呼佢做校友,因為佢根本唔配。作為佢嘅師妹,我勸佢回頭是岸,下台啦!如果佢真係咁尊 重新亞精神,應該記得學規第四條:『祛除小我功利計算』,亦應該記得新亞校訓『誠明』,而唔係淨係背佢唔識解嘅校歌。」

唔畀佢拆我屋企


陳 婆婆(古洞北村民):「今次我第一次上街遊行,因為要拆我屋企,我唔出嚟唔得。阿女送咗個假髮畀我,好似戴住個波咁樣,就係要趕陳茂波落台。唔怪得要喺古 洞發展,因為佢幅地喺度嘛!我就住喺佢隔籬,住咗35年。(有冇見過佢?)咁多年佢都冇嚟過、冇度假,冇冇冇。佢塊地有人幫佢種嘢,有木瓜、芒果同龍眼, 係咪租畀人我就唔知,但有人打理。我唔要佢賠,不遷不拆,反對發展。陳茂波要落台,梁振英都要落台,梁振英揀人唯親呀!」

應懺悔道歉下台


陳 小姐(基督徒):「陳茂波成日話自己係基督徒,仲喺立法會講聖經金句,我身為基督徒,一定要企出嚟,對佢表示不信任。佢話用基督徒嘅心做事,行公義、好憐 憫,但係囤地、劏房一啲都唔公義,剝削貧苦大眾,賺盡佢哋嘅錢。由佢上任俾人踢爆搞劏房,就牽涉利益衝突,已經唔應該再做局長。呢一年我盡小市民責任企出 來遊行,多一個人上街,就多一個聲音話佢知佢好唔掂。陳茂波,如果你仲係自稱基督徒,唔該你認罪懺悔,向公眾道歉,盡快下台。」

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130729/18353910

各界梁粉厚顏死撐囤地波

社民連自製直徑達八呎的「超級大話波」,寓意要將陳茂波踢落台。

【本 報訊】發展局局長陳茂波昨獲「梁粉」和建制派議員力撐,曾幫梁振英撰寫環保政綱的前天文台台長林超英在網誌稱,將「她(陳太許步明)擁有的土地(古洞農 地)等同陳先生的產業更是重大的錯誤,是對女性的侮辱」。食衞局局長高永文昨日表示,陳茂波已按照申報機制的要求作出申報。

林超英的網誌先強調自己和陳茂波無私交,指許步明與陳組成家庭,「兩人是平等地活在世上的,不能說誰是誰的奴隸」,事件中許被貶為丈夫的附屬品,「她擁有的都歸入陳先生的賬目,在這個基礎上,陳先生被編織各種各樣的『罪名』」;他認為是重大的錯誤,是對女性的侮辱。


稱事件不涉貪贓枉法

立法會議員毛孟靜不同意,指事件無關男尊女卑問題,而是陳身負公職,負責涉及巨額賠償的土地發展項目,牽涉很多公帑和公眾利益,需考慮公眾觀感。

立法會議員陳健波昨日稱,事件明顯不涉及貪贓枉法,又要求質疑者拿出真憑實據。

律政司司長袁國強就有人向廉署舉報陳茂波一事,強調無論是否政府人員,都會公平公正,根據現有的法律和檢控的政策去處理事件。

沒有留言:

張貼留言