2019年9月1日 星期日

嫁畀警察一年….警嫂:佢諗嘢好恐怖

嫁畀警察一年….
警嫂:佢諗嘢好恐怖

電視見到警察濫暴,已經夠恐怖。如果,老公是警察呢?每日瞓喺你隔籬,難以想像。

警嫂Pi (化名)是一個前線警員的太太,她對我直言「直至呢場運動出現,我先發覺呢個人諗嘢係咁恐怖...」

令Pi對住老公第一次心寒,發生於7.21。當時他們一齊睇直播「西鐵上市民被無差別襲擊,我由佢口中聽到嘅係「打得好」......對於警署落閘,老公話「啱啊,換著我都會落閘」,Pi聽後「我真係心都寒埋」。

Pi說6月之後,看著老公的轉變,他開始由「示威者」改口叫「暴徒」,最近叫「曱甴」,更形容為「恐怖分子」,Pi就知道「佢已經變咗...」

「我希望可以感化佢,帶佢走出仇恨示威者嘅心態」Pi說,她在返工前,她都會同老公說「唔使咁搏命,果啲小朋友嚟,做嘢時輕手啲」,卻換來老公的咒罵,「佢(老公)話我唔支持佢,唔似其他警嫂一樣支持佢哋老公做嘢。」不但這樣,老公更表露極權心態,「無論我做咩,你都要無條件支持我!我只需要一個支持我嘅女人!」

Pi與他結婚只短短一年多,有個未夠兩歲小朋友。記得有一次,「佢(老公)要幾個月大嘅BB坐定定,叫極唔聽,於是開始打佢手仔,我話唔好打,然後佢話:「痛楚可以令人屈服。」,她現在回想,「解釋到點解而家警隊嘅「執法」手段」。

Pi以前都知道兩個人政見不同,本來以為「唔講政治就冇事」,卻因為這場運動,她徹底看清身邊那個人,老公甚至受同僚影響,最近提出離婚,「同事教佢同我離婚爭小朋友」。

不過,Pi不留戀「我唔驚做單親媽媽,我係可憐我兩歲B要同我一齊承擔」她很勇敢說,「就算有一日分開,我唔會後悔,我希望我嘅小朋友可以活得自由自在,而唔係活在恐懼同強權之下」。

這段時間,Pi有遊行有集會,暗地裡支持這場運動。她想向年輕人道歉,「我都好想衝啊,不過我知道如果我受傷或被捕,就無人照顧我小朋友,好對唔住,我覺得自己好自私」,作為一個媽媽,「我只可以幫手做和理非,遊行企出嚟發聲」。

*獲當時人授權公開以上內容

**絕非為警察家庭洗白,只是想認清有些家庭成員都生活在警察的威權底下,苦不堪言

***圖中女士非當時人😭😭😭😱😱😱😨😨😰😥😓😱😖

IG = kaminghk

沒有留言:

張貼留言